  • 1. Data: 2009-09-29 21:23:36
    Temat: czyszczenie plyty elektrycznej
    Od: grupa 11 handel zagraniczny <g...@g...com>

    na mojej plycie elektrycznej zostaly resztki stopionej gumy, efekt
    proby wyczyszczenia plyty gumowa skrobaczka na rozgrzanej plycie,
    jakies pomysly jak sie tego pozbyc?? prosze o pomoc

  • 2. Data: 2009-09-30 08:33:21
    Temat: Re: czyszczenie plyty elektrycznej
    Od: "krzysiek" <x...@g...com>

    Uzytkownik "grupa 11 handel zagraniczny" <g...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > na mojej plycie elektrycznej zostaly resztki stopionej gumy, efekt
    > proby wyczyszczenia plyty gumowa skrobaczka na rozgrzanej plycie,
    > jakies pomysly jak sie tego pozbyc?? prosze o pomoc

    Moze wsadz pile do wiekszej zamrazarki , gume po zamrozeniu powinno sie
    latwo usunac

  • 3. Data: 2009-09-30 16:27:45
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "krzysiek" napisał:

    > Moze wsadz pile do wiekszej zamrazarki , gume po zamrozeniu powinno sie
    > latwo usunac

    Nie ma to jak rozumieć czytany tekst, gość pisze o płycie a odpowiedź ma o
    pile :P

    P.

  • 4. Data: 2009-10-01 06:47:42
    Od: "krzysiek" <x...@g...com>

    Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak rozumieć czytany tekst, gość pisze o płycie a odpowiedź ma o
    > pile :P
    >
    > P.

    Sorry mea culpa , żle przeczytałem wiadomość

  • 5. Data: 2009-10-08 10:25:01
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Rozpoczac próby od rozpuszczania gumy olejem?

    W ostatecznosci zweglic?
    JaC

    -----