  • 1. Data: 2009-09-29 18:44:45
    Temat: lodówka side-by-side
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    pytam uzytkownikow

    poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?

    ich ceny spadają, podoba mi się taki pomysł

    ALE

    zamrazarka jest cholernie WĄSKA - czy tam sie miesci cokolwiek? jak wsadzic
    tam na przyklad mrozoną pizze?

    czy mozecie sie podzielic wrazeniami z uzytkowania?

    jakie marki?

    --
    Sebastian

  • 2. Data: 2009-09-29 19:08:49
    Temat: Re: lodówka side-by-side
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wsadzic tam na przyklad mrozoną pizze?
    >

    > czy mozecie sie podzielic wrazeniami z uzytkowania?

    Musisz szukać lodówki z dużym wnętrzem. Ja mam Samsunga RSG5FURS i jak do
    tej pory nie mam się do czego przyczepić. Przy wyborze oglądąłem inne modele
    Samsunga, Liebherra, Daewoo, Boscha i moim zdaniem ten Samsung był najlepszy
    pod względem ceny do jakości jak i objętości wnętrza. A Liebherr to już była
    totalna porażka, bo lodówka miała słabe wzornictwo a cenowo wychodziło
    powyżej 10 tys. zł.

  • 3. Data: 2009-09-29 20:42:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    basti78 pisze:
    > poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?
    > zamrazarka jest cholernie WĄSKA - czy tam sie miesci cokolwiek? jak wsadzic
    > tam na przyklad mrozoną pizze?
    Dobrze kombinujesz ;)
    Na mnie dziwnie się patrzeli, jak do lodówki zaczełem przymierzać butlę
    coli 2L, karton jak-od-pizzy (żeby nie było, że z odpadkami przychodzę)
    itp. I nijak mi taka dwu-drzwiowa nie przypasowała, wybrałem samsunga
    RL39-jakieś-literki (to starszy model, teraz chyba jest RL38 i potem
    RL40?), bo wyszło mi że jest wygodniejszy/pakowniejszy. Co z tego że
    zamrażarka od dołu do góry lodówki, jak duża ryba zamrożona wchodzi
    chyba tylko pionowo ;) A część lodówkowa jest prawie o 5cm węższa niż w
    "zwykłej" lodówce.
    (porównywałem tylko samsungi, ale obawiam się że wszyscy producenci tak
    mają)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2009-09-30 05:57:06
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?

    Ja testowalem i probowalem parenascie modeli w marketach.
    Lodowki side-by-side dostepne w wiekszosci sklepow to porażka moim zdaniem -
    niepraktyczne, niewygodne, malo pojemne. Nie widzialem WSZYSTKICH modeli
    jakie sa w produkcji ale te co widzialem wszystkie mialy takie cechy jak
    wyzej ;)

    To sie sprawdza w "ciut" wiekszym i drozszym wykonaniu - dla przemysłu.
    Nieco szersze, w pełni funkcjonalne tyle ze wzornictwo pozwala to ustawic w
    piwnicy ;)

    Osobiscie wybiore (szukam, jeszcze mam czas) lodowke bez zamrażalnika (~2
    metry wysoką) normalnie jednoskrzydłową plus zamrażalnik do zabudowy w
    kuchni. Nie mam spizarki przy kuchni tylko w piwnicy wiec wydaje mi sie to
    dobrym pomyslem by miec pojemną lodowke. Zamrazalnik: jesli braknie to kupie
    tanią zamrazare i postawie w spizarni w piwnicy.

    Pozdr

  • 5. Data: 2009-09-30 07:12:11
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    ja sobie side by side bardzo chwale - no ale w spiżarni mam jeszcze wielką
    zamrażarke, bo ta w lodówce jest rzeczywiście wąska, ale dość pojemna
    do lodówki nie mam uwag
    za to kostkarka lodu - bezcenna ;)

  • 6. Data: 2009-09-30 17:52:18
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    gasper wrote:
    > ja sobie side by side bardzo chwale - no ale w spiżarni mam jeszcze
    > wielką zamrażarke, bo ta w lodówce jest rzeczywiście wąska, ale dość
    > pojemna do lodówki nie mam uwag
    > za to kostkarka lodu - bezcenna ;)

    właśnie - za kostkarkę...bezcenna

    pojemność - jest ok - ale przepaści nie ma
    po prostu żona nie musi stawać na stołku - bo ta sama pojemnośc lodówki - to
    jednodrzwiowe 190 cm...

    dla mnie bardzo wygodna i praktyczna i pojemna
    jak będę kiedyś wymieniać to tez będzie side by side... z kostkarką
    oczywiście...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 7. Data: 2009-09-30 20:59:33
    Od: pleg <p...@w...pl>

    Mam Samsunga z kostkarką i dystrybutorem wody oraz barkiem
    przestronna, użyteczna dużżża
    zdecydowanie polecam
    PZ

  • 8. Data: 2009-09-30 22:05:10
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "pleg" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Mam Samsunga z kostkarką i dystrybutorem wody oraz barkiem
    przestronna, użyteczna dużżża
    zdecydowanie polecam
    PZ

    a konkretnie który model?

    --

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-10-03 21:26:12
    Od: medea <e...@p...fm>

    Kane pisze:

    > niepraktyczne, niewygodne, malo pojemne. Nie widzialem WSZYSTKICH modeli
    > jakie sa w produkcji ale te co widzialem wszystkie mialy takie cechy jak
    > wyzej ;)

    Nie wszystkie. Ja mam electroluxa ERO4521:
    http://www.megamedia.pl/chlodziarko-zamrazarka-elect
    rolux-ero-4521.php

    Jest wygodna, bo chłodziarka jest na górze (o wiele szersza niż normalna
    lodówka), a zamrażarka na dole w czterech częściach. Mrożonej pizzy
    wprawdzie nie kupuję, ale jak dotąd nie miałam problemu z umieszczeniem
    czegokolwiek.

    Z tym że ta lodówka chyba nie do zdobycia obecnie na naszym rynku.

    Ewa

  • 10. Data: 2009-11-05 13:07:26
    Od: "Katarzyna G." <k...@a...pl>

    Ja jakieś trzy miesiące temu nabyłam LG, ale bez barku, tylko z ręczną
    kostkarką
    Dla mojej cztero osobowej rodziny + dwa psy sprawa super.
    A i jeszcze jedna sprawa, mieszkamy w bloku, więc kuchnia nie powala
    rozmiarami

    KG