  • 1. Data: 2009-01-15 19:34:52
    Temat: Koszt robocizny
    Od: "Budinese" <q...@p...onet.pl>

    Witam
    Polecana ekipa powiedziała mi za robociznę stanu surowego wraz z dachem na
    gotowo 140 tys zł, za dom dwurodzinny podobny do
    http://www.lipinscy.pl/project.xml?id=57236&keys=3&o
    ffset=9&backcmd=Collection
    o powierzchni 250m2 + 50m2 garaze.
    Proszę o opinie czy to dużo?

    pozdrawiam i dziękuje
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-15 19:41:31
    Temat: Re: Koszt robocizny
    Od: "kris" <K...@w...pl>

> [...]
    > Polecana ekipa powiedziała mi za robociznę stanu surowego wraz z dachem na
    > gotowo 140 tys zł, za dom dwurodzinny podobny do

    Chyba że z materiałem?;)))
    Powinneś znależć spokojnie ekipę co Ci to za połowę tej ceny zrobi.
    Piszę poważnie.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-15 20:50:25
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    w jakim rejonie?

  • 4. Data: 2009-01-15 21:32:52
    Od: "Budinese" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >w jakim rejonie?

    Śląsk

  • 5. Data: 2009-01-16 00:01:44
    Od: a...@g...com

    On 15 Sty, 22:32, "Budinese" <q...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Adi" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:gko7i1$k56$1@news.dialog.net.pl...

    > Śląsk

    Slask jest tani jak barszcz! 140 tys za robocizne - chyba upadli na
    glowe!! Ten domek "pojedynczo" to jak bardzo mala chaupka, sklejony z
    blizniakiem - duzy. Ale bez przesady. Budujac to "pojedynczymi" ze tak
    sie wyraze ekipami (czyli do kazdego etapu szukasz wiejskich fachmanow
    z okolic :) wydasz gora 40 tys za robocizne. Firma nie powinna
    skasowac wiecej jak 70-80 tys.

    Za 140 to ja wsiadam w auto i Ci to zbuduje ;-D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-01-16 07:42:58
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Budinese pisze:
> [...]
    > Polecana ekipa powiedziała mi za robociznę stanu surowego wraz z dachem na
    > gotowo 140 tys zł, za dom dwurodzinny podobny do

    Ktoś ewidentnie szuka jelenia 70-80 tys to max

  • 7. Data: 2009-01-16 10:39:02
    Od: Pako <p...@o...pl>

    Budinese pisze:
> [...]
    > Polecana ekipa powiedziała mi za robociznę stanu surowego wraz z dachem na
    > gotowo 140 tys zł, za dom dwurodzinny podobny do

    położenie dachówki 190 x 30 max 35
    konstrukcja dachu 190 x 40 max 45
    wstawienie okien dachowych ilość x 120 max 150
    murarka 40 000 - 50 000

  • 8. Data: 2009-01-16 11:02:11
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja, rozpoczynając budowę, spotkałem się z różnymi interpretacjami pojęcia
    "tanio".

    Mój architekt polecił mi "tanią" i sprawdzoną ekipę, która robociznę
    wyceniła na ok. 80 tys (sama murarka - bez dachu). Z kolei znajomy polecił
    mi ekipę, która za te same prace wzięła 27 tys. Twierdził, że są solidni,
    ale nie najtańsi ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 9. Data: 2009-01-16 11:14:21
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Budinese napisał(a):
> [...]
    > Polecana ekipa powiedziała mi za robociznę stanu surowego wraz z dachem na
    > gotowo 140 tys zł, za dom dwurodzinny podobny do

    35 tys. za 200 m2 + garaż 30 m2, stan surowy otwarty - na poprawki i to
    czego nie zrobili (a powinni) wydam jeszcze jakieś kilka tys. ale i tak
    policzyli mi mniej o 4 tys. niż się umawialiśmy więc całość w tych 35
    tys. się zmieści. PODKARPACIE

    Ariusz

  • 10. Data: 2009-01-16 11:24:42
    Od: Pako <p...@o...pl>

    wolim pisze:
> [...]
    > mi ekipę, która za te same prace wzięła 27 tys. Twierdził, że są solidni,

    heheh dobre, pamiętam jak wstawiałem bramę wjazdową trza tam było coś
    zespawać. Fachowcy zawołali po oglądnięciu roboty 1300zł. Rolnik wziął
    60zł. Bramo do dzisiaj wisi. :)