  • Data: 2012-09-01 10:30:47
    Temat: dobór mocy pieca na ekogroszek
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    jestem w kropce - buduje 140-150 dom i przymierzam sie do zakupu pieca- hydraulik
    swierdzil ze trzeba 29 KW w planie wyczytałem 10kw. dom ocieplony bedzie 12
    styropianem, bedzie mial dosc sensowne okna Oknoplasu (jak firma nie wyjebie palety
    jeszcze raz z ciezarowki na ziemie), poddasze ocieplone 20 cm wełny plus jeszcze 5
    dam w stelazu. Nie wyglada to najgorzej. Bym kupil to 29 KW ale pamietam historie u
    moich rodziców nie bylo ocieplenia to 21 KW piec na ekogrosze jechał na 70 stopni min
    i nie bylo za goraco, teraz jest 10 cm styropianu i piec jedzie na 50 stopni a po
    kominie sie lało ze trzeba bylo rure wstawiac a ostatnio zapaliły sie sadze - slowem
    za niska temperatura na piecu. Jakość opału to kwestia szcześcia. I teraz tak mysle
    czy wziać rzeczywiście te 29 kw czy moze 23 albo mniej - i nie wiem. Rożnicy w cenie
    prawie nie ma.

    jeżeli ktos zna to z praktyki prosze o pomoc
    dzieki
    rt