  • 221. Data: 2017-06-24 13:11:36
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 12:02:38 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Takie samo jak Tusk.

    > O ile będziemy mieli jeszcze jakieś demokratyczne wybory :(

    a widziales wczorajsze sondaze? Jesli zleca sondaz firma niesprzyjająca władzy a
    wyniki pis ma z mocna przewagą to czemu wyborów nierobić nawet jesli zakladac ze
    wladza jest nieuczciwa?

    Poza tym:
    czy wybory są uczciwe gdy jedna strona politycznego sporu ma wszystkie popularne
    media?
    czy wybory sa uczciwe gdy mozna podac nieprawdę w danych o sobie (kwasniewski o
    wyksztalceniu) i pkw stwierdza "oj tam, nic sie nie stąło"?
    czy wybory sa uczciwe gdy jakis cud powoduje ze glosy niewazne powodują nagły,
    niespodziewany i niezgodny z wszelkimi sondazami przyrost poparcia jednej z partii?
    czy to demokratyczne gdy oglasza sie nieakceptowanie wyników, bo wygral w koncu ktos
    spoza liberalnego ukladu (pis ale i trump)?

    cuda panowie, moze sie okazac ze dopiero teraz wybory bedą bardziej uczciwe niz
    zwykle.

    b.

  • 222. Data: 2017-06-24 13:14:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:30, Kris pisze:
> [...]
    pieniądze nic nie warte dziury w ziemi?

    > A taka refleksja jeszcze.
    > W gogle wpisałem "aresztowany zarząd police"
    > https://www.google.pl/search?q=prosument+okres+rozli
    czeniowy&oq=prosument+okres+rozliczeniowy&aqs=chrome
    ..69i57.21640j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=areszto
    wany+zarz%C4%85d+police

    > TVN, Wyborcza o tym wspominają
    > Najwięcej szczegółów jednak tu:
    > http://www.polskieradio.pl/130/3993/Artykul/1780169,
    Byly-zarzad-Zakladow-Chemicznych-Police-SA-zatrzyman

    > Może warto jednak ten abonament płacić;)

    Kris, przecież to TVPiS. Czego się spodziewasz?
    Obym się mylił, ale skończy się pewnie podobnie jak z aferą gruntową
    albo wiele temu podobnych z czasów poprzedniego pisu.
    Czyli głośno w mediach o zatrzymaniach ('nigdy więcej ten pan nikomu
    krzywdy nie wyrządzi') a potem sprawy albo przegrywane z kretesem albo
    umarzane albo szefostwo CBA trafia przed sąd i dopiero Adrian musi ich
    'uwalniać przed wymiarem sprawiedliwości'.

    Nie wierzę w ani jedno słowo obecnego radiokomitetu.

    --
    Pete

  • 223. Data: 2017-06-24 13:20:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 13:04:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    bądz "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.

    > Ziemkiewicz, Gargas? :D :D :D
    > Wolne żarty

    ziemkiewicz gra na endecje, wiec on mógłby cos napisac.

    > Wybacz, ale na wypociny Ziemkiewicza reagauję tak samo jak Ty na
    > artykuły poza TVPiS.
    >
    > Więc jak się domyślałem, skupiłeś się na dowaleniu PO, pomijając
    > kombinacje Biereckiego plus upadki kilkunastu innych skoków.

    nie mam nic naprzeciw wyjasnieniu nieprawidlowosci w skokach, tyle ze widze ze skala
    afery jest duzo mniejsza niz pisza media.
    A atak GW na skoki calymi latami podwazajacy ich wiarygodnosc był skandaliczny -
    dziwie sie ze w ogóle one przetrwały, bo wiarygodnosc w baknowosci to podstawa.
    https://www.google.pl/search?q=gazeta+wyborcza+skok&
    safe=active&source=lnt&tbs=cdr%3A1%2Ccd_min%3A2012%2
    Ccd_max%3A2015&tbm=
    Ale moze przecenilem zasięg oddzialywania wyborczej.

    > Tak działa aktualna propaganda sukcesu.
    > Zero informacji o przekrętach po naszej stronie, źli są tylko ci co są
    > przeciwko nam.

    zawsze tak bylo, nic sie nie zmienilo. Wolalbym zeby tvp byla obiektywna, ale co
    zrobic. Doceniam ze jest i tak lepiej niz było (2telewizje kontra jedna).

    > EOT z mojej strony, bo to nie ma sensu dalej ciągnąć.
    jak pan sobie zyczysz

    b.

  • 224. Data: 2017-06-24 13:21:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-24 o 13:11, Budyń pisze:

    > a widziales wczorajsze sondaze? Jesli zleca sondaz firma niesprzyjająca władzy a
    wyniki pis ma z mocna przewagą to czemu wyborów nierobić nawet jesli zakladac ze
    wladza jest nieuczciwa?

    Po co zatem majstrowanie przy wyborach na burmistrzów i wójtów?
    Po co majstrowanie przy obwodzie Warszawskim?

    Poza tym, mamy jeszcze 2 lata do wyborów parlamentarnych. Na pewno
    jeszcze coś wymyślą, tylko muszą rozmontować do końca TK, SN i KRS.

> [...]
    ktos spoza liberalnego ukladu (pis ale i trump)?

    > cuda panowie, moze sie okazac ze dopiero teraz wybory bedą bardziej uczciwe niz

    :D :D :D

    --
    Pete

  • 225. Data: 2017-06-24 14:10:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 12:40:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jeszcze trochę a przejmiesz od kogutka pozycję najwiekszego kretyna na
    > pl.misc.budowanie.

    O stary ty od dawna jestes na podium i jeszcze dlugo, dlugo nikt tego
    miejsca ci nie zabierze :D

    1. Kibicujesz tuskowi, bronisz PO i komorowskiego :-)
    2. Zero merytorycznej dyskusji o budownictwie - w zyciu jeszcze nic
    madrego nie napisales w temacie grupy. 10 lat temu jedynie jak pisalem
    o zarysie mojej instalacji to stwierdziles, ze to nie bedzie dzialac,
    a dziala od 7 lat bezblednie :-) Przypuszczam, ze masz dwie lewe rece
    3. Jestes typowym trolem - przypierdalasz sie do slowek i drobnych
    bledow gramatyczno/ortograficznych

    Takze sorry, kogutek w porownaniu do ciebie to elita tej grupy :-)

    --
    Adam Sz.

  • 226. Data: 2017-06-24 14:36:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 14:10:50 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Takze sorry, kogutek w porownaniu do ciebie to elita tej grupy :-)

    a nie wymieniles jescze ze jest malo kulturalny, choc ostatnio jakby widac poprawę.
    Mnie w ogole dziwi ze chce ci sie z nim gadac :)

    b.

  • 227. Data: 2017-06-24 14:58:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    no

    >10 lat temu jedynie jak pisalem
    >o zarysie mojej instalacji to stwierdziles, ze to nie bedzie dzialac,

    i za każdym razem (a było to wiele razy) gdy przywoływałeś ze swej pamięci
    schizofrenika powyższą opowieść, kazałem ci wskazać linkiem owa dyskusje -
    lecz natenczas zawsze nabierałeś wody w usta, adasiu kłamczuszku :-)
    Tak będzie i tym razem, nie wskażesz, albowiem honoru za grosz nie posiadasz
    i twe słowa są warte mniej niż stolec :P

  • 228. Data: 2017-06-24 15:01:57
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > http://www.polskieradio.pl/130/3993/Artykul/1780169,
    Byly-zarzad-Zakladow-Chemicznych-Police-SA-zatrzyman

    > Może warto jednak ten abonament płacić;)

    Nie warto.
    O tym nie usłyszysz w tubie rządowej:
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,22001889,
    czerwony-krzyz-posla-pis-wyprowadzali-pieniadze-z-pc
    k.html

    --
    Pete

  • 229. Data: 2017-06-24 15:02:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:49:28 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    >Zenek z sensem pisze

    buhahahahhahahahahahahaaa, ale tylko od momentu gdy razem z zenkiem
    zachwycasz sie pisem, bo wczesniej mailes inne o nim zdanie, maly ciuliku

  • 230. Data: 2017-06-24 15:04:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:05:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    >Nie oglądam TVNu, nie czytam Gazety Wyborczej i nie oglądam TVP.

    Hahahahaha, a cala "wiedze" czerpiesz z komentarzy na onecie :-)