    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: drzwi do spiżarni 70 - 75cm
    Date: Wed, 6 Mar 2013 17:47:31 +0100

    Witam,

    otwór na drzwi wewnętrzne z kuchni do spiżarni ma obecnie szerokość 80cm.
    Trochę mi te drzwi będą kolidować z meblami kuchennymi, drzwi będą
    praktycznie dochodzić do szafek kuchennych. Jest na styk, ale dojdzie
    jeszcze ościeżnica i bezpieczniej było nieco zmniejszyć te drzwi. Przesunąć
    tych drzwi nie mogę.

    Widziałem, że są drzwi do mniejszych otworów, np. 70cm. Mi by wystarczyło
    nawet 75cm, ale pewnie takich nie ma tylko są co 10cm.

    Nie wiem jednak czy 70cm to nie będzie za mało... Niby pomieszczenienie
    rzadko używane, ale nie chciałbym się narazić na jakieś problemy w związku
    ze zbyt ciasnym przejściem...

    Co myślicie, można zmniejszyć?

    Pozdrawiam,
    BWP