    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzwi drewniane zewnetrzne przed tynkami czy po
    Date: Tue, 19 Jun 2012 10:43:04 +0200

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jrpad2$p89$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > kiedy zamontować drzwi wejsciowe ? troche sie boje uszkodzen i tego ze sie
    > powykrzywiają ? mam dziure 160x210 czy mozecie polecic jakie drewniane
    > drzwi
    > z przeszkleniem bo sie bujam od CALa do Dziadka - i ceny sa ogromne, jak
    > dla
    > mnie

    Spytaj w jakiejs lokalnej firmie produkujacej takie rzeczy. Ja wlasnie tak
    zrobilem i z przeszlo 12 tysi jakie proponowal chory CAL zrobilo sie 5200.
    Wymiar podobny jak u Ciebie, po bokach dwa szklenia.
    Drzwi wstaw po tynkach, bo te glaby tynkarze taczka Ci je rozniosa jak znam
    zycie. Pozniej obrobic glif ze wstawionymi drzwiami to juz nie taki problem.

    Pozdro.. TK