  • 41. Data: 2011-02-08 17:19:16
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 10:01, /// Kaszpir /// pisze:

    > Wymienia się drzwi razem z ościeżnicą , no chyba że kupisz drzwi w
    > kolorze idealnie takim samym jak ościeżnica ...

    Możesz mieć ciemne drewniane drzwi z jasną ościeżnicą (lub odwrotnie).
    Tylko, że taką ościeżnicę i tak robi się razem z drzwiami. :-)

  • 42. Data: 2011-02-08 18:01:29
    Od: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Popieram Kaszpira - wole poczekac i kupic porzadne, niz tanizne! Tanie
    > mieso psy jedza. Co tanie to drogie. Jestem za biedny zeby kupowac
    > tanie rzeczy. Znacie te przyslowia?

    Popieram siebie ;-) Wolę tanie i spełniające swoją funkcję, a resztę, która mi
    zostanie wydać wolę na przyjemności bo życie tylko jedno jest. Z drugiej
    strony mogę zrozumieć, że komuś przyjemność daje oglądanie droższych drzwi. Z
    tym, że jak w młodości dorwałem księgę przysłów w bibliotece miejskiej to
    dziwnym trafem znalazłem takie: "smaruj dupę miodem, a ona i tak gównem
    śmierdzi" i to przysłowie mi mówi, że drzwi okleinowane za 300, czy za 1000 to
    wciąż drewna podróba więc po co drożej jak można taniej...

    Pzdr,
    g-jaro

  • 43. Data: 2011-02-08 18:44:46
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.02.2011 08:21, robercik-us pisze:

    > Akurat drzwi, to rzecz, którą można sobie wymienić w razie przypływu
    > gotówki.
    > A co do jakości... No nie są to jakieś drzwi superwytrzymałe, ale... :-)
    >
    > Przy końcu budowy jak miałbym wydać 15 kzł na wypaśne drzwi, to mógłbym
    > już zbankrutować :-).

    Widzialem jakis czas temu dosc przyzwoite (tzn. przyzwoite jak na te
    najtansze) zwykle biale drzwi wewnetrzne za ... 23 funty (a nie jest to
    najtanszy sklep). Zastanawiam sie czy jak bede kiedys jechac na pusto to
    nie kupic kompletu do domu :)

    Swoja droga - beda pasowac do dostepnych w polsce futryn? 1981x762x35mm

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 44. Data: 2011-02-08 18:58:06
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.02.2011 10:32, /// Kaszpir /// pisze:

    > Soory , ale jeśli dla Ciebie drzwi za 300-400zł + ościeżnica za
    > 250-400zł to kwoty wręcz astronomiczne , to oznacza że wybudowałeś dom
    > za duży i nie stać Cię już na wykończeniówkę ..

    Tak czytam ten watek i ... czy tylko ja i Robercik to tacy szalency
    jestesmy, ktorzy chca montowac drzwi za 200-300 zl a nie za 600-800??
    Wyjasnijcie mi co moze sie stac z drewnianymi (sosna) drzwiami za 200
    zl, ze taki grzech je zakladac?
    Co Wy robicie z drzwiami, ze tak sie niszcza? Ostatnie drzwi zakladali
    mi rodzice do pokoju.. bylo to z 15 lat temu. Kupilismy najtansze. Do
    dzis nie wymagaja wymiany.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 45. Data: 2011-02-09 04:52:46
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik g-jaro napisał:
    > mogę zrozumieć, że komuś przyjemność daje oglądanie droższych drzwi.

    I o to chodzi :-).
    Jak komuś sprawia przyjemność posiadania/użytkowania drogich drzwi, to
    jego sprawa...
    Mnie to poziomu szczęścia życiowego nie podnosi, szczególnie w sytuacji,
    kiedy budżet na ukończeniu i są ważniejsze - dla mnie - wydatki.

    >"smaruj dupę miodem, a ona i tak gównem
    > śmierdzi"

    Piękne przysłowie :-DDD
    Chyba sobie nad drzwiami w biurze strzelę...

    pozdr
    Robert G

  • 46. Data: 2011-02-09 04:57:42
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:
    > beda pasowac do dostepnych w polsce futryn?

    Zwróć uwagę na zawiasy... Byłem kiedyś w Londynie i moją uwagę przykuło
    ich wyprofilowanie. Miały taki kształt, że drzwi się zamykały. Może to
    być problemem jak zestawisz takie drzwi z 'naszymi' futrynami.

    pozdr
    Robert G

  • 47. Data: 2011-02-09 06:17:54
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > Co Wy robicie z drzwiami, ze tak sie niszcza? Ostatnie drzwi zakladali
    > mi rodzice do pokoju.. bylo to z 15 lat temu. Kupilismy najtansze. Do

    Czytaj ze zrozumieniem ...

    Ja piszę że w miarę tanie i rozsądnie wyglądające drzwi można kupić za
    300-400zł. Do tego trzeba doliczyć koszt ościeżnicy regulowanej.
    Oczywiście można zaoszczędzić i kupić ościeżnice stałe , ale do nich
    trzeba też dokupić opaskę i ćwierćwałek i to też podnosi cenę i zbliża
    dość często do ceny ościeżnicy regulowanej.
    Dodatkowo drzwi w ościeżnicy regulowanej prezentują się najlepiej ...

    Same drzwi to nie wszystko i potrzebna jest też do nich ościeżnica ...

    Oczywiście czym prostsze drzwi tym tańsze (mniejsza ilość
    przeszklenia , prostsze wykonanie) ...

    Ja wychodzę z założenia że wolę urządzać mieszkanie/dom nawet kilka
    lat , niż urządzić go od razu ale stosując materiały/wyposażenie które
    mi się nie podoba i które i tak powinno się wymienić w najbliższym
    czasie ...
    Tyle że takie zakupy na chwilę są tak naprawdę na dłuższy czas i
    wątpie aby ktoś np. po 2-3 latach wywalał sedes kompaktowy , skuwał
    kafelki , robił remont w łazience aby zamontować "docelowy" sedes
    podwieszany. Oczywiście można i tak , ale jak policzymy wtedy ile nas
    kosztuje "montaż i demontaż" sedesu i inne koszty i koszt dwóch
    sedesów to wyjdzie nam że za tę cenę mogliśmy kupić sedes z najwyższej
    półki ;)
    To samo z drzwiami i ościeżnicą ...

  • 48. Data: 2011-02-09 07:05:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > Swoja droga - beda pasowac do dostepnych w polsce futryn? 1981x762x35mm

    a kupienie tam odpowiednich futryn to duzy problem?

    b.

  • 49. Data: 2011-02-09 08:42:17
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.02.2011 07:17, /// Kaszpir /// pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem ...

    Staram sie jak moge...

    > Ja piszę że w miarę tanie i rozsądnie wyglądające drzwi można kupić za
    > 300-400zł. Do tego trzeba doliczyć koszt ościeżnicy regulowanej.

    Zastosuj sie do swojej rady i przeczytaj jeszcze raz to co napisalem - u
    mnie 200-300 zl za komplet, u Ciebie 600-800 zl za komplet - tak wynika
    z kontekstu, prawda?
    Naprawde nie widze roznicy, po za tym, ze czesto drzwi sosnowe nie
    pasuja do stylu wnetrza danego domu. A juz na pewno nie widze potrzeby
    wydawania 2-3 razy wiecej kasy na drzwi wewnetrzne.

> [...]
    > lat , niż urządzić go od razu ale stosując materiały/wyposażenie które
    > mi się nie podoba i które i tak powinno się wymienić w najbliższym

    A czy ja mowie, ze chce inaczej? Czy drzwi sosnowe za 3 lata beda
    nadawac sie do wymiany? Z doswiadczenia - NIE.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 50. Data: 2011-02-09 08:44:58
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 09.02.2011 08:05, Budyń pisze:
    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >

    > a kupienie tam odpowiednich futryn to duzy problem?

    Tylko ilosci miejsca w aucie - czyli w sumie zaden, ale chodzi o to, ze
    jak mi np. pies jedne drzwi zmasakruje to wolalbym miec futryny
    kompatybilne z drzwiami polskimi :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk