    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Date: Tue, 08 Feb 2011 19:44:46 +0100

    W dniu 08.02.2011 08:21, robercik-us pisze:

    > Akurat drzwi, to rzecz, którą można sobie wymienić w razie przypływu
    > gotówki.
    > A co do jakości... No nie są to jakieś drzwi superwytrzymałe, ale... :-)
    >
    > Przy końcu budowy jak miałbym wydać 15 kzł na wypaśne drzwi, to mógłbym
    > już zbankrutować :-).

    Widzialem jakis czas temu dosc przyzwoite (tzn. przyzwoite jak na te
    najtansze) zwykle biale drzwi wewnetrzne za ... 23 funty (a nie jest to
    najtanszy sklep). Zastanawiam sie czy jak bede kiedys jechac na pusto to
    nie kupic kompletu do domu :)

    Swoja droga - beda pasowac do dostepnych w polsce futryn? 1981x762x35mm

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com