  • 1. Data: 2010-01-17 09:02:31
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne - jakie?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e5d08470-3e8e-43d4-a365-250f35919640@a32g2000yq
    m.googlegroups.com...
    >http://www.allegro.pl/item883144932_drzwi_antywlama
    niowe_okazja_zewnetrzne_szybka.html
    >kwestie estetyczne zostawmy, mnie się podobają :-)
    >chodzi o walory użytkowe.

    Ja bardzo podobne drzwi(tylko bez przeszklenia) uzytkowuje juz drugi sezon.
    Nic złego sie nie dzieje, nie przemarzają, nie rdzewieja, działają ok. Lekko
    tylko wyblakły od słońca ale wyblakły równomiernie wiec jest to praktycznie
    niezauwazalne

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-18 00:26:36
    Temat: drzwi zewnętrzne - jakie?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    już po raz drugi czeka mnie wymiana drzwi zewnętrznych w domku,
    przychodzą pierwsze mrozy i wypaczają się, a na wiosnę ni cholery nie
    chcą wrócić do pierwotnej formy. Są drewniane (sosna) i z tych
    tańszych (tysiąc pińciet :-),
    żeby sobie oszczędzić tej przyjemności po raz kolejny w przyszłym
    roku, pomyślałem co by wstawić stalowe ocieplane, ale też nie oddając
    ostatnich pieniędzy, co myślicie o czymś takim:

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-01-18 08:53:56
    Od: mowczar <mowczar@usun_to_poczta.onet.pl>

    W dniu 10-01-18 01:26, s_13 pisze:
> [...]
    > http://www.allegro.pl/item883144932_drzwi_antywlaman
    iowe_okazja_zewnetrzne_szybka.html
    > kwestie estetyczne zostawmy, mnie się podobają :-)

    Witam,

    W swoim domu mam zamontowane drzwi metalowe i właśnie przymierzam się do
    ich wymiany na drewniane. Dlaczego? Dlatego że zimą zwłaszcza na
    metalowej ościeżnicy wykrapla się woda, która zawilgaca ściany w których
    są osadzone. Wykroplona woda zbiera się też na posadzce pod drzwiami do
    wewnątrz. Zamek, a raczej wkładka od drzwi w zimniejsze dni jest pokryta
    grubą warstwą szronu. Sądzę że kupiłeś kiepskie drewniane drzwi i
    dlatego Ci się wypatrzyły. Moi sąsiedzi mają drzwi drewniane i nic im
    nie dolega. Fakt że sporo kosztowały bo ~5 tys. zł, ale są porządnie
    wykonane i estetyczne, jednym słowem - są piękne.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2010-01-18 09:10:00
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik s_13 napisał:
> [...]
    > http://www.allegro.pl/item883144932_drzwi_antywlaman
    iowe_okazja_zewnetrzne_szybka.html
    > kwestie estetyczne zostawmy, mnie się podobają :-)

    Mam bardzo podobne (lub takie same.
    Z obserwacji:
    w drewnianych u sąsiada po tynkowaniu zaczęły odpadać jakieś listewki
    itp (drzwi z tych średni drogich -ok. 5kzł)
    w markowych u drugiego sąsiada - jedne drzwi wyrwał wiatr - bo miały
    tylko 2 zawiasy, teraz podobno mają trzy, drugie lepszy model bo
    wejściowe okazało się, że mogą się odkształcać na kilka mm, a wtedy
    śnieg zapiernicza do wnętrza.
    U siebie takich objawów nie zauważyłem, a jak mi się popsują to w cenie
    markowych mam jeszcze trzy wymiany na nowe :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 5. Data: 2010-01-18 10:52:25
    Od: "Stanislaw" <f...@w...pl>

    Użytkownik "rrr." <r...@r...or> napisał w wiadomości
> [...]
    > U siebie takich objawów nie zauważyłem, a jak mi się popsują to w cenie
    > markowych mam jeszcze trzy wymiany na nowe :)

    Te drzwi to chinszczyzna.Mam takie .Sa bardzo zimne.

  • 6. Data: 2010-01-18 11:08:43
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 18 Sty, 01:26, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > roku, pomyślałem co by wstawić stalowe ocieplane, ale też nie oddając
    > ostatnich pieniędzy, co myślicie o czymś
    takim:http://www.allegro.pl/item883144932_drzwi_anty
    wlamaniowe_okazja_zewne...
    > kwestie estetyczne zostawmy, mnie się podobają :-)
    > chodzi o walory użytkowe.
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    pomysl czy nie masz drzwi za bardzo odslonietych na warunki pogodowe
    - deszcz
    - slonce
    - wiatr
    Jesli tak to zadne drzwi dlugo nie wytrzymaja nawet metalowe.
    Skoncentruj sie bardzien na ochronie ich od warunkow pogodowych a
    wtedy mozesz nawet drzwi wewnetrzne zastosowac na zewnatrz.

  • 7. Data: 2010-01-18 13:58:16
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 18 Sty, 01:26, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > pomysl czy nie masz drzwi za bardzo odslonietych na warunki pogodowe
    > - deszcz
    > - slonce
    > - wiatr

    Tu się zgadzam

    > Skoncentruj sie bardzien na ochronie ich od warunkow pogodowych a
    > wtedy mozesz nawet drzwi wewnetrzne zastosowac na zewnatrz.

    Tu nie masz racji: mi developer załozył niestety drzwi, które mozna stosować
    tylko wewnątrz
    no i po roku mieszkania efekt jest opłąkany....

  • 8. Data: 2010-01-18 15:07:03
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Wszystko w pierwszym roku użytkowania - więc wolę chińszyznę, wg Twoich
    > wyliczeń za tę samą cenę mam 6 lat spokoju :)

    Więcej spokoju;)))
    U mnie chinszczyzna 3 rok juz trzyma i ma sie nie najgorzej

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-01-18 16:19:17
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > pomysl czy nie masz drzwi za bardzo odslonietych na warunki pogodowe
    > - deszcz
    > - slonce
    > - wiatr

    no niby mam zabezpieczone, są w podcieniu, ale tu przyczyną są różnice
    temperatur, zimą dochodzące do 40 stopni, a także różna wilgotność w
    tych temperaturach, nie wiem jakie miałyby być te drzwi drewniane,
    żeby były na to odporne, a jeśli nawet tak, to cena powala, stalowych
    raczej to nie rusza, tylko też muszą być z głową ocieplone, żeby szron
    od środka po mostkach się nie robił...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-01-19 08:11:39
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    iowe_okazja_zewnetrzne_szyb
    ka.html
    > kwestie estetyczne zostawmy, mnie się podobają :-)

    Drewniane drzwi są super, problem w tym, że nie może to być substytut ale
    prawdziwe drzwi.
    Mam drzwi dużego krajowego producenta, z drewna meranti. Cytuję : "Wypełnienie
    stanowi pakiet termoizolacyjny wzmocniony dodatkowo blachą aluminiową. Taka
    konstrukcja zapewnia odpowiednią izolację cieplną i akustyczną drzwi".
    Grube, ciężkie i solidne. Przeżyły 3 sezony, a my mieszkamy już drugą zimę.
    Mimo, że te drzwi mają wokół skrzydła ponad 1 m2 szyby (naświetla), nawet
    podczas 20 st. mrozu mogę stać kilka centymetrów od nich i czuję tylko
    minimalny chłodek (szyba U=1). Zamykają się precyzyjnie, mają potężne zawiasy,
    haki antywyważeniowe, 2 zamki patentowe. Pięknie przy tym wyglądają. Mają
    jedyną wadę - cenę. Ale już się z nią pogodziłem 3 lata temu :-)

    Pozdrawiam
    e-kran