  • 61. Data: 2010-11-23 21:51:06
    Temat: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.11.2010 11:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Ja tylko napisałem, że _dla_mnie_ jest to zbędna wygoda. Ważniejsze jest
    > dla mnie zdalne sterowanie światłem.

    Oczywiscie, ze kazdy ma swoje prawo wyboru, ale moim postem chcialem
    powiedziec mniej wiecej to, ze u mnie przez zalozeniem automatyki tez
    byly wielkie dyskusje "po co nam to", a teraz nie wyobrazamy sobie zycia
    bez pilota do bramy ;)

    > Na trasie czy przy moich aktualnych dojazdach - ręczna przekładnia mi
    > nie przeszkadza, chociaż wolałbym motocyklową (sekwencyjną,
    > umożliwiającą delikatne zmiany biegów bez sprzęgła).

    Ja mam teraz pierwsze auto od paru lat z manualem i to jego jedyna wada
    :( Musze sie kiedys przejechac z sekwencja, ale to jeszcze nie moja
    polka cenowa.

    > Kwestia odpowiedniego zamocowania bramy. W mojej, dzięki jej zamocowaniu
    > i łamanemu skrzydłu (mniejsze "przełożenie" dźwigni) jeśli mogę
    > bezproblemowo przejechać, to mogę i otworzyć bramę (więcej - otwierając
    > ją trochę odśnieżam ;) )

    U nas jest spora przestrzen pod brama, a mimo to odsniezanie jej pola
    jest konieczne.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk