  • 31. Data: 2010-03-03 09:20:06
    Temat: Re: ekspres do kawy z młynkiem
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hml8q2$39l$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > A o 7,15 ma się woda w kiblu spuścic itd.;))
    >
    > Jak decyduje że chce kawe to podchodze do ekspresu i naciskam przycisk.
    > Jak trzeba wodę w toalecie spuścic to tez sam decyduje kiedy.
    > To samo z bramą garażową.
    > I nieważne czy otwieram brame ręcznie, czy pilotem czy laptopem z
    > sypialni.
    > Otwieram ja całkiem świadomie wtedy kiedy mam taka potrzebe
    > To samo z kawa. Piję ja wtedy kiedy mam ochote a nie wtedy kiedy
    > inteligentny ekpres ją zrobi.
    > Rano moze wystąpic 5minutowy pośliz czasowy żaden madry ekspres tego nie

    A wystarczy pilot. A na grzenie wody do wanny timer sprzężony z budzikiem -
    wstajesz o 7 - timer załączy bojler o 5, wstajesz o 10 - timer załączy o
    8...

  • 32. Data: 2010-03-03 09:21:14
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Rano moze wystąpic 5minutowy pośliz czasowy żaden madry ekspres tego nie
    > przewidzi i kawa zimna;))

    Mieszkasz w igloo że masz kawę zimną w ciągu 5 minut?

  • 33. Data: 2010-03-03 10:11:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hml9ma$5lo$1@news.onet.pl...

    > Mieszkasz w igloo że masz kawę zimną w ciągu 5 minut?

    Nie mieszkam w igloo.
    Ale kawę lubie gorącą pić. zaraz po zaparzeniu.
    Piwo zas lubie zimne
    A kobiety są gorące;)))

    Krzysiek

  • 34. Data: 2010-03-03 21:05:10
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    kris napisal(a):

    > Rano moze wystąpic 5minutowy pośliz czasowy żaden madry ekspres tego nie
    > przewidzi i kawa zimna;))

    Co kto woli, wiadomo że jeśli masz budzik na 7 a wstajesz o 8 to żaden
    system nie pomoże. Chyba większość ludzi po to ustawia budzik na
    konkretną godzinę, żeby o tej właśnie godzinie wstać a nie 5 minut
    później.
    Jak ustawiam budzik na 7:05 to o tej wstaję i kawa czeka, nie trzeba
    przyciskać, czekać. Już jest.

    --
    pozdrawiam, Zbylut