  • 1. Data: 2010-04-11 07:20:32
    Temat: elektronarzędzia Ryobi
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Witam
    Czy orientyuje ktoś sie gdzie dostane częsci zamienne do elektronarzedzi
    Ryobi?
    Konkretnie chodzi mi o przekładnię(koła zebate) do szlifierki kątowej 125mm
    750W

    Kris

  • 2. Data: 2010-04-12 10:40:51
    Temat: Re: elektronarzędzia Ryobi
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Ryobi?
    > Konkretnie chodzi mi o przekładnię(koła zebate) do szlifierki kątowej

    Zapytaj w Casto, tam widziałem pilarki Ryobi. Może inne rzeczy też mają,
    a przynajmniej lukniesz na kartę gwarancyjną, i będziesz wiedział gdzie
    pytać :)

    pzdr.
    rafał