  • Data: 2012-06-18 11:24:13
    Temat: farba izolująca (smoła tytoniowa)
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś tu coś takiego było z miesiąc/dwa na grupie ale zgubiłem.

    Pomieszczenie (nieczynna do tej pory łazienka) gdzie od palenia papierosów
    były brązowe/czarne ściany - smołę można było sobie zetrzeć pociągnięciem
    palca z glazury (jest częściowo) -chyba wystarczy opisu jak tam wyglądało.
    Na ścianie pionowej tynk nie malowany, na suficie jakoś tak pobielone [było]
    czy coś (tam jest beton stropu).
    Czyściłem to Domestosem (+wałek na kiju - malowałem) i myjką ciśnieniową 110
    bar z 1/2 dnia (szczęściem kratka w podłodze była).
    Tynk ma teraz kolor ~szary, na suficie pobielałow (Domestos nieźle to
    wypalił).

    Teraz pytanie jak to zamalować aby w dalszym ciągu nie wydobywał się smród
    ze ścian (skuwania tynku nie będzie) - chodzi o zamalowanie i "co będzie"
    (wiem że będę czuł to latami, choć nie planuję tam mieszkać, chodzi o
    redukcję).

    W hurtowni dali mi jakąś sól izolującą za 10 zł, jakiś niemiecki środek ale
    się nie wczytywałem, to chyba trzeba zmyć a ja już nie bardzo mogę tam tak
    chlapać.
    Do zamalowania pixdrzwi: 8-10 m2
    Jaką farbę izolującą byście polecili, raczej taką do dostania w hurtowniach
    (typu ~PSB) na miejscu (miasto), w hurtowni jakoś nie mogę uzyskać dobrej
    porady.
    Nie za droga (w granicach rozsądku), nieprzepuszczalna. Dobrze by było jakby
    dało sięz abarwić na jakiś kolor kości słoniowej (jakieś plamy z tytoniu?).

    Może lateksową ze 3 razy przemalować? Albo od razu jakąś dedykowaną?