  • 1. Data: 2009-04-14 11:02:58
    Temat: farba podkładowa /wypełniajaca
    Od: f...@g...com

    witam.
    dziś ekipa tynkarzy rozpoczęła u mnei pracę.Tynki tradycyjne z
    agregatu.
    pogadałem trochę z nimi i powiedzieli mi ,że jak skonczą to cekol
    będzie niepotrzebny(zależnie od upodobań)
    z tym że podpowiedzieli mi ,że można kupić specjalną farbę
    wypełniającą(podkładową) która jest bardzo gęsta a kładzie się ją dla
    wyrównania drobnych rys itd.podobno ta farbę można tez szlifować przed
    położeniem farby wierzchniej.niestety nie podali mi producenta ani
    nazwy.jeśli ktoś z grupowiczów miał styczność z takim czymśprosze o
    jakieś wieści.pozdrawiam