  • 1. Data: 2013-05-24 13:18:28
    Temat: Nowy kanał filmowy
    Od: "artibus" <k...@w...pl>

    Mam przyjemność zaprosić Państwa na dobry film Polski, na nowy portal
    filmowy: www.fajnyfilm.pl

  • 2. Data: 2013-05-24 13:20:43
    Temat: Re: Nowy kanał filmowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2013 13:18, artibus pisze:
    > Mam przyjemno?ae zaprosiae Panstwa na dobry film Polski, na nowy portal
    > filmowy:
    [ciach]

    Pewnie jakaś pedofilia, skoro tak spamuje...

  • 3. Data: 2013-05-24 13:27:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 maja 2013 13:18:28 UTC+2 użytkownik artibus napisał:
    > Mam przyjemność zaprosić Państwa na dobry film Polski, na nowy portal
    > filmowy: www.fajnyfilm.pl

    Słyszałem że www.fajnyfilm.pl sponsorował film "Kac Wawa".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-05-24 17:46:30
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-05-24 13:27, Adam pisze:

    > Słyszałem że www.fajnyfilm.pl sponsorował film "Kac Wawa".
    > pozdr.

    Jak zechcecie obejrzeć tam "Drogówkę" (bo nie wiem czy sa filmy o
    budowaniu,skoro reklamują to w tej grupie) to w zamian macie "This video
    has been removed due to infringemet"
    hehe...

  • 5. Data: 2013-05-24 18:33:08
    Od: Jawi <t...@p...pl>