  • 1. Data: 2013-05-23 10:51:45
    Temat: Gruba warstwa kleju płytkach tarasowych
    Od: "Jacek Dymek" <j...@i...pl>

    Witam ponownie po latach.

    3 lata temu robiłem taras. Płytki tarasowe w poziomie wychodziły ok 3-4 cm
    poza obręb tarasu.
    Przy kładzeniu płytek pionowych, fachowcy położyli warstwę masy (chyba taką
    jak na styropianie).
    Jak to przeschło, to na tym położyli płytki.
    Teraz pionowe płytki na stopniu tarasu odchodzą. Oderwałem całość i mam
    pytanie jak to położyć prawidłowo?
    Czy są kleje wodo i mrozoodporne, które można kłaść na grubości 3-4cm?
    Czy może stopień tarasu wyrównać czymś innym (co wytrzyma spływającą wodę i
    mrozy)?

    Pozdrawiam

    Jacek Dymek