  • 1. Data: 2012-03-21 18:57:00
    Temat: fototapeta
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    słuchajcie nigdy nie miałem fototapety, a bardzo mi się podobają i mam
    pytanko >
    czy można ją od razu przykleić na raufaze która obecnie jest na ścianie? czy
    zerwać ją i prosto na ścianę?

    --
    ...:::fi$her:::...

  • 2. Data: 2012-03-21 20:33:34
    Temat: Re: fototapeta
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-03-21 18:57, ...:::fi$her:::... pisze:
> [...]
    > pytanko >
    > czy można ją od razu przykleić na raufaze która obecnie jest na ścianie?

    Odkleić i na ścianę, najlepiej jeszcze aby była dobrze przygotowana tzn
    gładka i nie miała żadnych dziur, jak przykleisz na inną tapetę to
    wszystko Ci razem zlezie.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2012-03-22 05:53:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olo wrote:

    > Odkleić i na ścianę, najlepiej jeszcze aby była dobrze przygotowana
    > tzn gładka i nie miała żadnych dziur, jak przykleisz na inną tapetę to
    > wszystko Ci razem zlezie.

    dokładnie, ponadto wyglądałaby ohydnie...

    gładziutka wyszpachlowan na lusterko ściana.