  • 1. Data: 2010-04-05 12:40:21
    Temat: gazobeton solbet pytanie
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czy to prawda ze gazobetony solbet wydzilelaja ozon? przez 10 lat.

    Pozdr

  • 2. Data: 2010-04-05 15:06:59
    Temat: Re: gazobeton solbet pytanie
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tak i są rakotwórcze jak azbest :)

  • 3. Data: 2010-04-05 18:49:06
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda ze gazobetony solbet wydzilelaja ozon? przez 10 lat.
    >
    > Pozdr
    Możesz zdradzić nam tajemnice skąd masz takie info?
    Nawet gdyby wydzielał, to żeby 10 lat to trwało to by go musiał wrecz
    produkować Ozon ma bardzo krótki czas połowicznego rozpadu liczony w
    minutach.Do tego zapach ozonu jest wyczuwalny juz przy stezeniu mocno
    poniżej dopuszczalnych norm (przez to ciezko się nim zatruć ) ja jakoś nie
    wyczułem go mimo że na samochodzie bloczki były jeszcze ciepłe.
    Usłyszysz jeszcze legendy o jego promieniotwórczości itp,ja dołoże tylko od
    siebie że jest strasznie ślimakotwórczy bo na działce mam pełno ślimaków :)
    ale to akurat plus w razie głodu zmienie menu na francuskie :) no chyba że
    się ekolodzy itp. dowiedzą i mi je zabiorą buuuuu :(
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-05 21:44:29
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl>

    Wg mnie ściąga jeszcze komary. Jest ich z dnia na dzień coraz więcej :).

  • 5. Data: 2010-04-06 05:54:29
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Potwierdzam na 100%, co już stwierdzili koledzy.
    U mnie też gazobeton wabi slimaki oraz komary.
    Co do slimakow, to poza tymi w skorupkach pojawil sie tez bezskorupowy
    pomrów wielki (Limax maximus), ktory nie jest niestety jadalny. Z tego
    wnioskuje, ze gazobeton nie jest zbyt zdrowy.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-06 06:39:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > pomrów wielki (Limax maximus), ktory nie jest niestety jadalny. Z tego
    > wnioskuje, ze gazobeton nie jest zbyt zdrowy.

    Ytong przyciąga deszcz.. za oknem pada. ;-)

  • 7. Data: 2010-04-06 06:54:30
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomrów wielki (Limax maximus), ktory nie jest niestety jadalny. Z tego
    > wnioskuje, ze gazobeton nie jest zbyt zdrowy.
    Ty pewnie bloczki kleiłeś na zaprawe klejową ,a ja na zaprawę
    cementowo-wapienną stąd twoim ślimakom zabrakło juz wapna na skorupkę :)
    pozdrawiam i życzę miłego dnia ( umnie słonko pięknie świeci )

  • 8. Data: 2010-04-06 18:50:02
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > U mnie też gazobeton wabi slimaki oraz komary.

    A czy odstrasza perz ? Mam mnóstwo na dzialce i moglbym rozwazyc
    zmiane technologii scian, gdyby byl skutecznym odchwaszczaczem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification