  • 1. Data: 2010-04-04 19:15:33
    Temat: zmiany w projekcie
    Od: "Marcin" <b...@o...pl>

    Witam, własnie odebrałem moje pozwolenie na budowe. i cos bym juz zmienił...
    a konkretnie to w projekcie podanym do starostwa mam ogrzewanie domu na
    ekogroszek, po przemyślenie chce się jednak zdecydować na gaz, zwłaszcza że
    sieć mam blisko działki. czy będzie to duży problem żeby nanieśc takie
    zmiany?
    jest w sumie koniec sezonu grzewczego więc może podzielicie się opiniami o
    kosztach w ogrzewaniu na gaz i ekogroszek?