  • 1. Data: 2011-09-02 17:20:29
    Temat: grzyb w piwnicy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam
    Problem lekko OT, ale może mi poradzicie. kiedyś w piwnicy była
    kotłownia. 10 lat temu ją wyłączono bo w budynku jest ogrzewanie gazowe.
    prze 10 lat nic złego sie nie działo, piwnica była sucha i tylko w
    najgorsze mrozy temperatura spadała poniżej plus 10 stopni. latem nie
    przekaczała plus20 Nagle na przedmiotach w piwnicy pojawił sie biały
    nalot. grzyb jakiś. jak wstawiłem tam rower to w 3 tygodnie chwyty i
    siodełko obrosły kożuchem. W zeszłym roku zrobiłem stół pingpongowy. -
    obrósł cały na biało. próbowałem grzyba zabić "boramonem" ale płyta
    wiórowa spuchła - stół do wyrzucenia. tak dla zabawy spróbowałem go
    przemyć Cilitem a z drugiej srtony benzyną. Zadziałało lepiej niż
    poprzedni srodek!.

    W największe ulewy widzę po scianie ze trochę wody przesiąka, ale
    ogólnie pomieszczenie suche (kurz, pająki). Jedyny przewiew to otwór
    wentylacyjny z rury fi 100. Wiec w drzwi wstawiłem 4 wentylatorki z
    zasilaczy komputerowych.
    macie może jakieś sposoby na pokonanie takiego grzyba?

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-09-02 19:03:41
    Temat: Re: grzyb w piwnicy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > macie może jakieś sposoby na pokonanie takiego grzyba?

    Tak...
    Wentylacja.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-09-02 19:25:09
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > W największe ulewy widzę po scianie ze trochę wody przesiąka, ale
    > macie może jakieś sposoby na pokonanie takiego grzyba?

    Zrobienie porządnego odwodnienia oraz uszczelnienie ścian zewnętrznych.
    Następnie dobra wentylacja

    Stosowanie chemii to tylko pudrowanie pewnej choroby - skuteczność żadna a
    ryzyko powikłań duże ;)