  • Data: 2016-12-08 09:45:35
    Temat: hydraulicznie
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    po 4 latach użytkowania padł lekko elektrozawór w instalacji hydraulicznej.
    Tak dla pamięci: dźwigienka włączająca krańcówki się obróciła nieco na osi i zawór
    zatrzymywał się w dziwnej półotwartej pozycji.
    Skutkowało to kompletnym zgłupieniem układu starującego i pieca, objaw był taki jak
    zatkny lub zapowietrzony układ - 2 dni szukałam, w minutę naprawiłem.

    Przy okazji wymieniam wszystkie zawory kulowe, mam ich 9szt i większość cieknie z osi
    pokrętła, co za chinczyk je składał to nie wiem. Dało się je tak ustawic ze nie
    ciekły wiec mogłem to chwilowo olać -ale teraz przyszdł czas na remont.

    b.