  • 1. Data: 2010-09-24 14:02:54
    Temat: ile kosztuje wybudowanie domu 30m2?
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Czy ktos sie orientuje ile mniej wiecej kosztuje wybudowanie
    jednopietrowego domu 30m2 pokoj+kuchnia+lazienka wraz z robocizna?

    ile kosztuja materialy (budynek, dach, okna, drzwi, tynk, oczywiscie
    elektrycznosc, gaz, woda, odprowadzenie sciekow)?

    ile kosztuje robocizna?

  • 2. Data: 2010-09-24 14:24:44
    Temat: Re: ile kosztuje wybudowanie domu 30m2?
    Od: RTJ <r...@p...com>

    On 24 Wrz, 16:02, pw <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > jednopietrowego domu 30m2 pokoj+kuchnia+lazienka wraz z robocizna?
    >
    > ile kosztuja materialy (budynek, dach, okna, drzwi, tynk, oczywiscie

    Wystarczy przejsc się do najbliższego składu budowlanego i spytac.
    Oczywiscie najpierw trzeba usiąść z kartką i zrobić orientacyjny spis
    materiałów. Ktoś z grupy ma to zrobić za Ciebie ?

    > elektrycznosc, gaz, woda, odprowadzenie sciekow)?

    Wszystko zalezy od regionu

    > robocizna

    Wszystko zalezy od regionu

    Pytasz o 30 m2 powierzchni uzytkowej ?? Nie ma chyba
    sensu budowac takiego małego domu.
    Bo koszt wybudowania domu np. 80m2 nie bedzie wiele większy...

    --
    Pozdrawiam Romek
    http://www.rtj-foto.com <== zapraszam do galerii

  • 3. Data: 2010-09-24 14:40:07
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "pw" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    >

    > ile kosztuja materialy (budynek, dach, okna, drzwi, tynk, oczywiscie
    > elektrycznosc, gaz, woda, odprowadzenie sciekow)?

    w zaleznosci od lokalizacji, odleglosci kanalizacji, gazu, rodzajuj
    materialów
    szacuje ze od 30 +
    30 zakladajac, ze wszystko masz na dzialce plaski dach, beton komorkowy
    tanie okna
    z tego ok 10k to moze byc sama dokumentacja najtansze materialy
    wykonczeniowe

    znajomy stawial nad morzem ok 80m2 to kosztowalo go 40k

  • 4. Data: 2010-09-24 15:08:19
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/24/2010 04:40 PM, amir wrote:

    > znajomy stawial nad morzem ok 80m2 to kosztowalo go 40k

    to powiedzcie mi jakim cudem kawalerka 25m2 kosztuje 90tys?

  • 5. Data: 2010-09-24 15:18:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "pw" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > to powiedzcie mi jakim cudem kawalerka 25m2 kosztuje 90tys?

    Bo frajerzy/bogacze płacą/inwestują.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-09-24 15:20:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Pytasz o 30 m2 powierzchni uzytkowej ?? Nie ma chyba
    sensu budowac takiego małego domu.
    -------

    Taki dom to świetny pomysł, żeby się nadmiernie nie zadłużać. W IKEI można
    zobaczyć pomysły na rozplanowanie takiej powierzchni.
    Jeszcze lepiej, kiedy ten dom będzie miał lekke ścianki działowe. Wtedy
    można po latach dobudować drugi większy, a ten stary będzie garażem,
    warsztatem. :-)

  • 7. Data: 2010-09-27 11:58:20
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > to powiedzcie mi jakim cudem kawalerka 25m2 kosztuje 90tys?

    Przed tym samym dylematem stałem jak zaczął się bUm budowlany
    kawalerka 33m2 za 149tys.

    o mały włos nie kupiłem.

    Niewiele dalej wybodowalem niewiele drożej dom :)

  • 8. Data: 2010-09-27 20:25:45
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-24 17:08, pw pisze:

    > to powiedzcie mi jakim cudem kawalerka 25m2 kosztuje 90tys?

    Bo te pozostałe 70-80tys to koszt uzbrojonej działki ... ;o)
    O działkę nie pytałeś.

    BR
    Igus'

  • 9. Data: 2010-10-01 19:38:27
    Od: "kuba" <w...@g...pl>

    > to powiedzcie mi jakim cudem kawalerka 25m2 kosztuje 90tys?

    witajcie
    To nie jest żaden cud. Postaw sobie ten domek 30m kwadratowych i jak już
    będziesz miał stan przed wkładaniem mebli, to wrócimy do rozmowy.
    A druga sprawa, to cena nie bierze sie z sufitu, tylko kształtuje ją rynek.
    Skoro kosztuje 90 tys. to znaczy, że ktos ja za tyle kupi.

    pozdrawiam budowlańców
    kuba

  • 10. Data: 2010-10-02 13:07:31
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>