  • 1. Data: 2010-03-21 10:07:45
    Temat: ilosc styropianu w styropianie / okolice Lublina
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    kupuje materialy do ocieplenia i zostalem uczulony przez sprzedawcow ze
    styropian styropianowi nie rowny Jedna paczka wazy 15 kilo druga ledwie 11kg.
    Polecono mi styropian z Lubartowa ale jest drozszy i zasadniczo nie kazdy do
    sprzedaje. Jak to jest na prawde i jakie firmy polecacie ?

    Fachowiec od ukladania chce srednio twardy styropian fasadowy - czy sa inne
    rodzaje styropianu do docieplenia ?bo dla mnie wsio radnoj zawsze bylo

    tynk wybralem silicatowy Kreisela - czy to dobry wybor ?

    dziekuje za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-03-21 11:14:50
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > kupuje materialy do ocieplenia i zostalem uczulony przez sprzedawcow ze
    > styropian styropianowi nie rowny Jedna paczka wazy 15 kilo druga ledwie
    > 11kg.

    I ten lżejszy jest lepszy - to powietrze izoluje a nie polistyren.

    http://www.taniachata.pl/porady/rodzaje-styropianu

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2010-03-21 11:39:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tynk wybralem silicatowy Kreisela - czy to dobry wybor ?

    Osobiście miałem przykre doświadczenia z klejem Kreisela
    - za to z tynkami "prywatnej" firmy Greinplast - dobre.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-03-21 12:17:50
    Od: M <M...@w...pl>

    rt pisze:

> [...]
    > rodzaje styropianu do docieplenia ?bo dla mnie wsio radnoj zawsze bylo

    1. Przede wszystkim ma być z felcem (potocznie "frezowany").
    2. Musi być dobrze ułożony (bo każda fuszerka to może być nawet kilka
    metrów kwadratowych mniej docieplenia).
    3. Pilnować dobrego wklejania siatki, narożników, etc.

    Co do rodzajów to sprawdź sobie różnicę we współczynniku.

    M.