  • 11. Data: 2011-10-21 08:46:30
    Temat: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Błąd w rozumowaniu
    Furtka jest do otwarcia jednym kopnięciem
    Więc po co dodatkowy wydatek na płot?
    1. krok to halopaki ale tak dziwnie podłączone aby np jak podjeżdżasz pod
    dom to zapalały sie tam gdzie ktoś może się ukryć bo przecież światła
    samochodu podświetlają ci podjazd, dla złodzieja pełne zaskoczenie jeśli
    światło sie zapala nie tam gdzie on jest ,
    2. kupujesz - bez zezwolenia ale legalnie - dubeltówkę albo rewolwer
    czarnoprochowy - z dubeltówki możesz albo gumowym strzelić, albo drobnym
    śrutem albo kulą czyli energie od 40 do 1500 J - 40 J szok, 1500 J zabije
    jak nic, czas ładowania to 15 sekund, naładowana może leżeć kilka lat,
    rewolwer to zawsze 6 strzałów a nie dwa ale energia to tylko 150-200 J czyli
    z przystawienia zabije albo jeśli w głowę,
    czas ładowani to ok 45 sekund ale naładowany.......
    3. kupujesz takie małe petardki co straszny huk robią i tak ze dwa razy w
    tygodniu odpalasz, a duże ze trzy trzymasz jak by w nocy przyszli - duże
    odpalasz i przez okno na zewnątrz, z broni strzelasz tylko gdy wejdą do
    domu i maja coś w ręku a na dodatek nie wystraszyli się huku, człowiek z
    siekierą 10 m od ciebie nawet jeśli masz normalna broń czyli z centralnym
    zapłonem a nie czarnoprochowa ma większe szanse by cię zabić na otwartej
    przestrzeni bez przeszkód niz ty jego
    4. kupujesz system bezprzewodowy za około 2,5 tys - montujesz sam w pół
    dnia, wkładasz kartę GSM i ustawiasz powiadomienia komu a najlepiej sobie,
    jak wyjeżdżasz a rodzina zostaje to dokupujesz czujkę bezprzewodowa z
    kamerą, jak jest alarm czujka uruchamia aparat, jak trzeba uruchamia
    podświetlenie obiektu i zdjęcia wysyła na twój telefon GSM /Jablotron/
    5. wywieszasz napisy obiekt monitorowany ukrytymi kamerami
    6. czasami musisz /co tam musisz to przyjemność/ postrzelać z tej broni aby
    wiedzieć co i jak - polskie przepisy wymagają aby na strzelnicy/ -
    pamietaj śrut dribny groźny jest na 70 -100m , kula z dubeltówki /breneka/
    to i na 500 m może szkodę zrobić
    7. jeśli w promieniu 10-15 km wydarzył się chociaż jeden przypadek aby
    weszli po uśpieniu ludzi kupujesz czujkę gaz usypiającego /~100 zł/ moze
    działać z system albo autonomicznie /bierze sporo prądu.
    8. do furtki podłączasz czujkę sygnalizująca jej otwarcie bo oni są leniwi i
    w większości wchodzą furtkami i zostawiają otwartą
    SJS
    PS Dobrej nocy

  • 12. Data: 2011-10-21 09:52:53
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > aby wiedzieć co i jak - polskie przepisy wymagają aby na strzelnicy/ -
    > pamietaj śrut dribny groźny jest na 70 -100m , kula z dubeltówki /breneka/

    Z pewnością podane przez Ciebie sposoby jakoś działają/odstraszają.
    Osobiście jednak wolałbym się przeprowadzić, niż popadać w paranoję.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6561
    (20111020) __________

  • 13. Data: 2011-10-21 10:12:01
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z pewnością podane przez Ciebie sposoby jakoś działają/odstraszają.
    > Osobiście jednak wolałbym się przeprowadzić, niż popadać w paranoję.
    > Pozdr.
    > Krzysiek
    Złudzenie - jak pisałem w spokojnym wygrodzonym osiedlu było 17 włamań
    Akurat na wsiach jest najmniej włamań
    Macie złudzenie spokoju bo prasa pisze, media pokazują jak to napadli na
    bank i 10 tys zrabowali
    a w tym samym mieście z prywatnego domu 350 tys zniknelo a z hurtowni 700
    tys a o tym ani słowa nigdzie
    SJS

  • 14. Data: 2011-10-21 10:27:22
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > bank i 10 tys zrabowali
    > a w tym samym mieście z prywatnego domu 350 tys zniknelo a z hurtowni 700
    Niezupełnie to miałem na myśli. Nie chcę mieć broni w domu, trzymać tam
    petard, itp.
    Sam mieszkam na obrzeżach miasta. Ale jeśli miałbym się zadręczać myślą, że
    mieszkam na odludziu, więc ktoś mi może odrąbać głowę i nikt nawet nie zdąży
    zareagować, to wolę mieszkać w takim miejscu, w którym ta reakcja w
    sensownym czasie będzie możliwa (wszystko jedno czy będzie to sąsiad, wujek,
    czy agencja ochrony).
    Przyzwoite zabezpieczenie elektroniczne i jego rozsądne użytkowanie nie
    budzą moich oporów.
    Pozdr.
    Krzysiek Jachowski

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6562
    (20111021) __________

  • 15. Data: 2011-10-21 10:46:58
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

> [...]
    > zdąży zareagować, to wolę mieszkać w takim miejscu, w którym ta reakcja w
    > sensownym czasie będzie możliwa (wszystko jedno czy będzie to sąsiad,

    znów błąd bo wg statystyk to 9,2% włamań to bloki a 8% to wille

    > Przyzwoite zabezpieczenie elektroniczne i jego rozsądne użytkowanie nie
    > budzą moich oporów.
    W Niemczech mają w domach nie mniej niż 10 mln sztuk broni a wg niektórych
    danych nawet do 30 mln - nie mają centralnego spisu-
    i kupują co roku milion sztuk
    u nas od dziesięcioleci jest 0.3 mln czyli jak by nie liczył 30 razy mniej a
    licząc w g mieszkańców to 60 razy
    z czego tu się cieszyć?
    SJS

  • 16. Data: 2011-10-21 11:49:29
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > znów błąd bo wg statystyk to 9,2% włamań to bloki a 8% to wille

    Tzn. gdzie ten błąd? Nie wiem o co Ci teraz chodzi.
    Powtarzam: gdybym się miał zadręczać myślą, że w razie napadu nikt mi nie
    pomoże w sensownym czasie to bym się wyprowadził tam, gdzie takiej pomocy
    mogę się spodziewać. I tyle. Na szczęście aktualnie nie mam takich obaw i
    związanych z tym fobii.

    A tak zupełnie z innej beczki (odnosząc się do statystyk które wskazujesz),
    to czy masz wiedzę ile jest w Polsce "mieszkań w blokach", a ile "willi"?

> [...]
    > i kupują co roku milion sztuk
    > u nas od dziesięcioleci jest 0.3 mln czyli jak by nie liczył 30 razy mniej

    Ale mnie to nie cieszy, ani nie martwi. Mówię tylko, że JA nie chcę mieć w
    domu broni. Jak ktoś chce, to jego sprawa.

    Pozdr.
    Krzysiek