  • 211. Data: 2012-05-12 17:24:28
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 18:50:33 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nawet jeśli ty o tym wiedziałeś? Nie wierzę w taki scenariusz
    > gdziekolwiek na świecie.

    Najpierw musiz mi udowodnić tą wiedzę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 212. Data: 2012-05-12 17:25:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:01:43 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ponoć jesteś tak oświecony, a nie wiesz, że prawo daje inwestorowi

    Jacusiu, to, że nie umiesz zrozumieć prostego zdania naprawdę nie wymaga aż
    tak długiego dowodu.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 213. Data: 2012-05-12 17:39:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2012 17:24, Adam Płaszczyca pisze:

    > Najpierw musiz mi udowodnić tą wiedzę.

    Ach, trywialne - zeznanie elektryka, którego próbowałeś pozwać (albo
    ubezpieczyciel próbował pozwać).

    Mogłeś też coś publicznie chlapnąć - np. przyznając się do tej wiedzy w
    usenecie.

    PS: tĘ wiedzĘ.

  • 214. Data: 2012-05-12 19:38:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:26:26 +0200, Plumpi napisał(a):

    > To jeszcze oświeć wszystkich bencwale w jaki sposób ma to być zrobione,

    No skoro inwokujesz do bęcwała, to teraz jako wywołany sam do tablicy przez
    siebie udziel odpowiedzi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 215. Data: 2012-05-12 19:38:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:22:17 +0200, Plumpi napisał(a):

    > No widzisz i tu jest właśnie Twój błąd, że nie zrozumiałeś o co chodziło
    > płaszczydupkowi.

    Jacusiu, jestes ostatnia osoba na tym świecie, kóra ma pojęcie o czym
    napisałem. Niestety, ale rozumienia tekstu pisanego w normach nie
    znajdziesz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 216. Data: 2012-05-12 19:39:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:31:21 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Ja w przeciwieństwie do ciebie mam żonę i dziecko i nie jestem
    > zwolennikiem pedofilii.

    Jacusiu, ręka i plama na ścianie to nie rodzina, zapewniam Cię.

    P.S. A podobne do listonosza?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 217. Data: 2012-05-12 19:43:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 00:24:46 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Spier...j nadęty dupku i odpier...l się od jacusia, bo nigdy w życiu
    > kretynie nie osiągniesz nawet części mojej wiedzy i umiejętności oraz
    > tego co ja osiągnąłem.

    Jacusiu, nie zamierzam z Toba konkurować w ryciu na pamięć norm. Naprawdę.
    wole mysleć :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 218. Data: 2012-05-12 20:49:56
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > No i widzisz, tchórzliwa gnidko - kwilisz, smrodzie, zza klawiatury,
    > bo w świecie rzeczywistym na jedno spojrzenie posrałbyś się
    > ze strachu.

    Jak na razie to tylko ty kwilisz i bąki puszczasz, bo gdybyś się przedstawił
    to już byś miał klepanie ryja!

  • 219. Data: 2012-05-12 20:52:17
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Mogłeś też coś publicznie chlapnąć - np. przyznając się do tej
    > wiedzy w usenecie.

    Chlapanie i przyznawanie się w internecie nie jest żadnym dowodem ty UBecka
    gnido!

  • 220. Data: 2012-05-12 20:58:53
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Uprawnienia są przeróżne np. budowlane, operatorów wóżków widłowych czy
    > też spawalnicze. Ja nie wiem o jaki tobie chodzi,
    > kiedy piszesz o "uprawnieniach sepowskich", bo takie w ogóle
    > nie istnieją. To ty wytłumacz o jakie uprawnienia ci chodzi.
    > Skoro ponoć je posiadasz to je wyciągnij, przeczytaj co na nich
    > jest napisane i napisz na grupie poprawnie tak jak one się nazywają.

    Ale jak mam wyjąć skoro twierdzisz że ich nie posiadam?
    Skoro ja ich nie posiadam to objaw nam jakie uprawnienia elektryczne
    istnieją i jakiego wykształcenia czy umiejętności wymagają?
    Tylko znowu nie odwracaj kota ogonem że nie wiesz czy mi chodzi o
    spawalnicze czy budowlane.