  • 231. Data: 2012-05-13 00:56:02
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 22:40:07 +0200, Plumpi napisał(a):

    > sprawę? Czasami to mnie korci, żeby wykonać jeden telefon do znajomego
    > informatyka z TP.S.A. Uwierz mi, że namierzenie Twojego adresu domowego
    > oraz danych osobowych nie stanowi żadnego problemu. Już temat kiedyś
    > przerabiałem z jednym cwaniaczkiem, który chciał mnię okraść na Allegro.

    Jacusiu, publicznie sie przyznajesz do dwóch przestepstw na raz?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 232. Data: 2012-05-13 00:56:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 17:39:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ach, trywialne - zeznanie elektryka, którego próbowałeś pozwać (albo
    > ubezpieczyciel próbował pozwać).

    Trywialne - elektryk jako oskarżony ma prawo kłamać i jego zeznania sa z
    definicji niewiarygodne.
    Próbuj dalej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 233. Data: 2012-05-13 00:57:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 22:45:25 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Oczywiście masz rację, że nie potrafię zrozumieć jak możesz być, aż tak
    > zakłamanym durniem, namawiającym innych do łamania prawa.

    Jacusiu, teraz mi pokaż, gdzie namawiałem do łamania prawa, potem grzecznie
    przeproś. Ewentualnie zacznij studiować kodeks postępowania karnego.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 234. Data: 2012-05-13 00:58:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 23:32:11 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Nie masz ich czy też są zbyt podobne do listonosza?

    Wiesz, kiedys byłem listonoszem :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 235. Data: 2012-05-13 00:58:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 21:30:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, ja np. wolę dostosować prędkość do warunków drogowych "na oko" i
    > zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, ale niestety, jak ktoś postawi przed
    > trywialnym zakrętem ograniczenie do 30km/h, bo debile tam zapierdalali
    > stówą i lądowali na drzewach, to ja przyłapany tam z prędkością 60km/h
    > całkowicie zgodnie z przepisami oberwę punkty.
    > Taka mała analogia ;)

    Niestety. A urzędas nic nie dostanie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 236. Data: 2012-05-13 11:55:35
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Z braku danych w postaci owego schematu nie wiem gdzie ten woltomierz jest
    > podłączony, bo jeśli jest podłączony do monitorowania napięcia faz to
    > żadnej różnicy nie wskaże, natomiast jeśli jest podłączony do jakiejś
    > impedancji monitorującej stan izolacji, to wskaże spadek napięcia
    > spowodowany doziemieniem prądu z jednej fazy przez tą rezystancję.
    doziemienia to się zdarzają co najwyżej w sieciach w układzie IT

    A prawo mówi że
    > zabezpieczenie w tego typu instalacji powinno wydać jakieś sygnały
    > świetlne lub dźwiękowe i to na tyle.

    a nie powinno po prostu zadziałać i odłączyć?

  • 237. Data: 2012-05-13 13:13:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2012 00:56, Adam Płaszczyca pisze:

    > Jacusiu, publicznie sie przyznajesz do dwóch przestepstw na raz?

    W kwestii formalnej: w Polsce nie działa coś takiego jak "official
    secrets act", zatem osoba która otrzymała zastrzeżone dane od osoby,
    która powinna ich pilnować, żadnego prawa nie łamie.

  • 238. Data: 2012-05-13 13:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Trywialne - elektryk jako oskarżony ma prawo kłamać i jego zeznania sa z
    > definicji niewiarygodne.

    ROTFL

    Primo: oskarżonym stałby się dopiero po trafieniu aktu oskarżenia do sądu.

    Secundo: właśnie zniknąłeś wszystkie sprawy, gdzie jeden złapany
    wspólnik wsypywał resztę.

  • 239. Data: 2012-05-13 14:59:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 13:13:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W kwestii formalnej: w Polsce nie działa coś takiego jak "official
    > secrets act", zatem osoba która otrzymała zastrzeżone dane od osoby,
    > która powinna ich pilnować, żadnego prawa nie łamie.

    Podżeganie do przestępstwa, Andrzej...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 240. Data: 2012-05-13 15:02:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 13:16:07 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > Primo: oskarżonym stałby się dopiero po trafieniu aktu oskarżenia do sądu.
    >
    > Secundo: właśnie zniknąłeś wszystkie sprawy, gdzie jeden złapany
    > wspólnik wsypywał resztę.

    Jeden złapany wsypywał - czyli podawał dane które pozwalały na znalezienie
    innych dowodów.
    Wybacz, ale w sytuacji, kiedy mamy do czynienia słowo kontra słowo -
    elektryk zeznaje, że ja wiedziałem, ja zeznaje, że nic podobnego żadnego
    dowodu nie przeprowadzisz. Jest papier, który elektryk podpisał i to jest
    dowód niepodważalny na to, że potwierdził nieprawdę.
    I jak dla mnie co najwyżej on może miec dalej regres.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356