  • 1. Data: 2010-07-08 12:44:26
    Temat: [izolacje] Izobud czy Remmers - ktoś zna te produkty?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, wyceniłem z grubsza izolację przeciwwodną w sytemie Izohan Izobud
    oraz Remmers Kiesol. Cena wychodzi mi podobna ale niewiele wiem zarówno
    o samej technologii jak i o produktach. Czy ktoś z Was orientuje się w
    tym temacie?

    Budynek jest podpiwniczony a warunki gruntowe średnie - brak wody
    gruntowej, ale spadek terenu sprzyja wodzie napływowej. Grunt mocno
    spoisty, glina i iły gliniaste. Nie wiem jak ciężką izolację mam
    wykonać. Przy solidnej, ciężkiej izolacji koszty dochodzą do 9kPLN :( (i
    to nie licząc ocieplenia)

    Podzielcie się swoimi doświadczeniami, proszę.

    Sąsiad smaruje tylko dysperbitem kilka razy, do tego klei zwykły
    styropian, zaciąga siatką na kleju i okrywa to folią kubełkową. Na pewno
    jest to tańsze rozwiązanie - ale czy dobre?

    PZDR
    Shaman