  • 1. Data: 2010-07-08 13:24:42
    Temat: solidność firmy developerskiej
    Od: " Aga" <2...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy miał ktoś do czynienia z firma VP Investment ze Słupska (lub poprzednia
    nazwa Meritum)? Chcę kupić od nich dom w stanie developerskim i chcę sie
    czegoś więcej o nich dowiedzieć.
    Z góry dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-07-08 14:23:35
    Temat: Re: solidność firmy developerskiej
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Aga pisze:
> [...]
    > nazwa Meritum)? Chcę kupić od nich dom w stanie developerskim i chcę sie

    :-)
    Firmy deweloperskie są baaardzo solidne jeżeli chodzi tylko o jedną rzecz.

    Doskonale konstruują umowy w których określają warunki transakcji -
    oczywiście zabezpieczające ich interesy. Na solidność w pozostałych
    aspektach ich działalności raczej nie licz :-), tu liczy się tylko kasa
    i nic więcej. Oszczędzają na wszystkim a zwłaszcza na tym, czego nie
    widać. Potem dopiero okazuje się co się kupiło, ale... umowa, to umowa -
    widziały gały co brały.

    No ale... może ta firma jest rzeczywiście inna, tego nie można
    przesądzić :-)

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-07-10 21:01:17
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > widziały gały co brały.
    >
    > No ale... może ta firma jest rzeczywiście inna, tego nie można

    Trochę podejzana jest ta zmiana nawy.!!??
    Najlepiej popytać klientów tej firmy którzy są juz po kupnie.Jesli firma uczciwa
    poda namiary na swoich klientów.
    Jesli bedą mataczyć ,ze ochrona danych itp.to bedzie bardzo podejzane.
    pozdro.jack