  • 1. Data: 2010-05-26 13:14:11
    Temat: jak dosiewacie trawę?
    Od: Wiesiek <wurban|wytnij_to|@op.pl>

    witajcie,

    mam prośbę o podzielnie się Waszymi doświadczeniami w dosiewaniu trawy
    do istniejącego trawnika; wsiałem dość dużą ilość trawy wraz z nawozem
    ręcznym siewniczkiem w drugiej połowie kwietnia i do dziś nie widzę aby
    ta dosiewka się pokazała, a jest mokro jak licho, chyba coś zrobiłem nie
    tak...

    dziękuję za wszelkie podpowiedzi, pozdr, wu

  • 2. Data: 2010-05-26 14:34:57
    Temat: Re: jak dosiewacie trawę?
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <wurban|wytnij_to|@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ręcznym siewniczkiem w drugiej połowie kwietnia i do dziś nie widzę aby ta
    > dosiewka się pokazała, a jest mokro jak licho, chyba coś zrobiłem nie

    Być może nasionka spłynęły tam gdzie spływał nadmiar wody.
    Pozdrawiam powodziowo
    skryba

  • 3. Data: 2010-05-26 14:37:56
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > ręcznym siewniczkiem w drugiej połowie kwietnia i do dziś nie widzę aby ta
    > dosiewka się pokazała, a jest mokro jak licho, chyba coś zrobiłem nie
    Być może nasionka wraz z nadmiarem wody spłynęły.
    Pozdrawiam powodziowo
    skryba

  • 4. Data: 2010-05-26 20:33:32
    Od: Wiesiek <wurban|wytnij_to|@op.pl>

    > Być może nasionka wraz z nadmiarem wody spłynęły.

    raczej nie wchodzi w grę, teren pod spodem piaszczysty i równy, dobrze
    wodę wchłania, nigdy nie było tak aby woda stała albo płynęła; czy przy
    dosiewce na rosnącą trawę także trzeba wałować? Pozdr, wu

  • 5. Data: 2010-05-26 20:42:23
    Od: Izabela <o...@o...eu>

    On 26 Maj, 15:14, Wiesiek <wurban|wytnij_...@op.pl> wrote:
> [...]
    > tak...
    >
    > dziękuję za wszelkie podpowiedzi, pozdr, wu

    może była felerna, to sie zdarza jak z każdymi nasionami,a może zgniła
    skora było tak mokro :)

    izis