  • 11. Data: 2010-02-20 21:09:23
    Temat: Re: jak malowac krawedzie?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Rafal" <a...@c...nospam.pl> napisal w wiadomosci
    news:hlomkk$75u$1@inews.gazeta.pl...
    >z tasma robilem to mi zrywala farbe

    Albo kupiles zla tasme (tzw. "lakiernicza" a nie "malarska"), albo cos zle zlapala ta
    pierwsza (sufitowa). Odczekales 24h ? Podloze bylo gruntowane ?

  • 12. Data: 2010-02-21 00:49:59
    Temat: Re: jak malowac krawędzie?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Albo kupiles zla tasme (tzw. "lakiernicza" a nie "malarska"), albo cos zle
    > zlapala ta pierwsza (sufitowa). Odczekales 24h ? Podloze bylo gruntowane ?

    Ja z tasma tez mam zawsze problem.
    Scainy grunotwane wyschiete a i tak czasami odrwa kawalki tynku maszynowego.
    Najlpiej kleic tylko sama krawedz tasmy i szybko pomalowac do okola i zarz
    zerwac, nie czekac niedajboze kilka dni z ta tasma.

    No chyba ze sa jakies hiper tasmy, ale ja na razie takiej nie znalazlem.

    Pzodrawiam
    MIchal

  • 13. Data: 2010-02-21 11:22:22
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > No chyba ze sa jakies hiper tasmy, ale ja na razie takiej nie znalazlem.

    Zwykla tasma malarska ma tak slaby klej, ze bez porzadnego przycisniecia nie chce sie
    nawet trzymac pionowej powierzchni.... Mam wrazenie, ze kupujecie "lakiernicza" - do
    oklejania okien, drzwi, listew podlogowych itd.