  • 11. Data: 2012-02-24 01:35:04
    Temat: Re: jak przykleić odłamany kafel na podłodze?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    froff <f...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ułamał się dosyć równo bez dodatkowych drobnych odłamków.
    >
    > Wymiana kafli na całej podłodze nie wchodzi w grę a p%$@#@! poprzednicy nie rac
    > zyli zostawić
    > na zapas awaryjnie ani jednej płyteczki.
    >
    > Stąd pytanie: Jak to najlepiej przykleić?
    > Wydaje mi się że od dołu trzeba by dać coś twardego, wypełniającego: Poxipol 10
    > m ?
    > Na powierzchnię krawędzi zaś chyba jakiś kontaktowy (albo i nie?) ale elastyczn
    > y.
    > Ale to tak na chłopski rozum, bez doświadczenia.

    Ja bym Ci polecił żebyś udał się do marketu budowlanego i nabył drogą kupna,
    jak podpierdolić się nie da, najbardziej podobny, Kto wie czy takiego samego
    nie znajdziesz. Nie da się tego zrobić tak żebyś na to patrzył i żeby Ci
    migdał nie wychodził. Też tak kombinowałem jak Ty chcesz i się nie dało. Chyba
    że on gdzieś za drzwiami i nie widać.

  • 12. Data: 2012-02-24 12:04:31
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 24.02.2012 02:35, kogutek wrote:

> [...]
    > migdał nie wychodził. Też tak kombinowałem jak Ty chcesz i się nie dało. Chyba

    e... nie ma szans
    Przeszukalem caly internet w tej sprawie i nic. Pewnie juz nikt tego nie robi.
    A poprzedni wlasciciele nawet nie wiedza gdzie kupowali i jakiego producenta byly
    kafle.
    Bede musial z tym wystajacym migdalem sie troche pomeczyc.

  • 13. Data: 2012-02-24 15:56:37
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    froff <f...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ly kafle.
    > Bede musial z tym wystajacym migdalem sie troche pomeczyc.

    W pewnym momencie nie zdzierżysz widoku. Odporny jestem i nie dałem rady. Też
    nie mogłem dokupić takiego samego. Kupiłem dwa kafle w niczym nie pasujące
    wzorem ani kolorem. Oczywiście z takich co mi pasowały do oka. Wytłukłem tego
    pękniętego i symetrycznie do niego położonego. Wkleiłem na butapreno podobny
    klej montażowy. I wygląda o klasę lepiej od takiego pękniętego. Głupi się nie
    pozna a mądry wie ze tak musi być.