  • 1. Data: 2010-10-06 07:25:06
    Temat: jak znaleźć nieszczelności
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

  • 2. Data: 2010-10-06 07:36:24
    Temat: Re: jak znaleźć nieszczelności
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    > sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

    Aby "zużyte"powietrze mogło opuścić budynek przez wentylację musi się gdzieś
    dostawać świeże. Są to specjalnie fabrycznie uszczelki w dolnej części okna
    lub nawiewniki. Jak zatkasz to zatrzymasz działanie wentylacji a wtedy może
    dojść nawet do nieszczęścia.

    Marek

  • 3. Data: 2010-10-06 09:30:25
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 6 Paź, 09:25, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze.

    jeśli masz wentylację grawitacyjną, to wszystko jest w porządku :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-10-06 09:48:17
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Nieszczelności nieszczelnościami, ale okno, czy drzwi są o tej porze roku
    zawsze zimniejsze od pomieszczenia wewnątrz i dlatego powietrze opada w dół
    dając wrażenie że wieje albo "ciągnie" zimnem mimo, że jest wszystko
    szczelne.
    Kadzidełka jak najbardziej nadają się do sprawdzenia nieszczelności.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-10-06 15:37:37
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Paź, 09:25, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Czuje że gdzieś pod oknem i drzwiami leci mi zimne powietrze. Czy jest
    > sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

    kominiarze maja specjalne zapalki ktore sie zapala i natychmiast gasi
    i one wtedy ladnie dlugo dymia.

  • 6. Data: 2010-10-12 07:50:52
    Od: "Ad2222" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > sposób aby to znaleźć? jakies kadzidełka czy niteczki :)

    kominiarze maja specjalne zapalki ktore sie zapala i natychmiast gasi

    Kominiarze to mają taki bajerek mierzący przepływ powietrza, z wiatraczkiem
    i elektronicznym licznikiem - zadajesz mu przekrój całości strumienia, a ten
    skubany sam wylicza m3/min :) - ale to do mierzenia ciągu wentylacji.

    Adam