  • 1. Data: 2010-10-05 19:16:40
    Temat: odklejona okleina na drzwiach
    Od: "janusz" <j...@o...eu>

    witam mam pytanie
    posiadam drzwi z "porty" wewnętrzne na których jest okleina chyba z pcv która
    odkleiła mi się w kilku miejscach i nie wiem jakiego użyć kleju .
    Chciałem wysłać do firmy ale są z tym straszne korowody.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-05 22:05:53
    Temat: Re: odklejona okleina na drzwiach
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "janusz" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkleiła mi się w kilku miejscach i nie wiem jakiego użyć kleju .
    > Chciałem wysłać do firmy ale są z tym straszne korowody.

    Skoro odkleilo sie w kilku miejscach to masz sporo szans, ze odklei sie i w
    kolejnych miejscach.
    W okresie gwarancyjnym reklamuj u sprzedawcy, no chyba, ze to Allegro.

    BTW, jezeli nie dasz sie przekonac, przyklej jakims nie wsiakliwym klejem
    jak np. super glu. Mysle, ze kazdy montazowy gesty z tuby jak Patex czy
    Soudal da rade. Nie sa moze super szybko skuteczne, ale kleja trwale
    praktycznie wszystko bez szkody dla klejonych elementow.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-10-06 07:58:44
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 5 Paź, 21:16, "janusz" <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    > odkleiła mi się w kilku miejscach i nie wiem jakiego użyć kleju .
    > Chciałem wysłać do firmy ale są z tym straszne korowody.

    trzeba bylo kupic drewniane. W casto sa sosnowe. cena 160 PLN, pozniej
    bejca i lakier no i plus futryna 100 PLN.
    Wyliczylem ze laczny koszt na gotowo to max 350 PLN,
    osadzenie we wlasnym zakresie.

    A drzwi z porty cena jakas 600 PLN