  • 1. Data: 2011-09-18 11:10:15
    Temat: jak zrobić otwór w ścianie?
    Od: <news>

    jak napprościej wyciąć/wywiercić otwór w ścianie z pustaka, otwór średnicy
    około 10cm, ściana około 50cm, zupełnie nie mam pomysłu jak się do tego
    zabrać, może ktoś doradzi?

  • 2. Data: 2011-09-18 11:28:30
    Temat: Re: jak zrobić otwór w ścianie?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 13:10, <news> wrote:
    > jak nappro ciej wyci /wywierci otw r w cianie z pustaka, otw r rednicy
    > oko o 10cm, ciana oko o 50cm, zupe nie nie mam pomys u jak si do tego
    > zabra , mo e kto doradzi?

    http://allegro.pl/otwornica-frez-do-betonu-30-40-65-
    80-100-sds-max-i1825322336.html

    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-09-18 12:17:54
    Temat: Re: jak zrobic otwór w scianie?
    Od: <news>

    Uzytkownik "Adam" napisal:

    > http://allegro.pl/otwornica-frez-do-betonu-30-40-65-
    80-100-sds-max-i1825322336.html

    a jak sie tym przebic przez 50cm sciany?

  • 4. Data: 2011-09-18 12:24:36
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-18 14:17, news pisze:

    80-100-sds-max-i1825322336.html

    > a jak sie tym przebic przez 50cm sciany?

    Wiercisz - wyciągasz urobek - wiercisz - wyciągasz urobek - ...

    Pozdry,
    MW

  • 5. Data: 2011-09-18 12:25:54
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    <news> wrote in message news:4e75e161$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...

    80-100-sds-max-i1825322336.html

    > a jak sie tym przebic przez 50cm sciany?

    No ja bym spróbowal zrobic to tak.
    Bierzesz (jak masz, jak nie masz to kupujesz bo i tak sie przyda) ;)
    wiertlo "szpilke" - czyli np. srednicy 10/12mm ale dlugosci 800/1000mm.

    Przewiercasz sie na wylot, starajac sie to zrobic w miare prostopadle
    do sciany. A pózniej juz z dwóch stron sciany mozolnie ta otwornica
    wykuwasz/wywiracasz otwór.

  • 6. Data: 2011-09-18 12:44:15
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    15g2000yqd.googlegroups.com...

    On 18 Wrz, 13:10, <news> wrote:
    > jak nappro ciej wyci /wywierci otw r w cianie z pustaka, otw r rednicy
    > oko o 10cm, ciana oko o 50cm, zupe nie nie mam pomys u jak si do tego
    > zabra , mo e kto doradzi?

    Tylko cena wysoka. W lokalnym sklepie kupisz pasująca Tobie otwornice za
    20-30 zł

  • 7. Data: 2011-09-18 12:48:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 14:17, <news> wrote:

    -80-100-sds-max-i1...

    > a jak sie tym przebic przez 50cm sciany?

    Przedluzka ma 30cm, sama otwornica z 5-6. Jedyna opcja to wiercic z
    dwoch stron :) Potem ew. podkuc jak cos nie wyjdzie.
    Kulem otwor fi200 zwykla mlotowiertarka w lawie ze zbrojonego betonu
    b20 o szerokosci 60cm (!) wiec taka dziurke w pustaku to od bidy nawet
    recznym pobijakiem i mlotkiem zrobisz :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-09-18 12:49:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 14:44, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
    15g2000yqd.googlegroups.com...

    > Tylko cena wysoka. W lokalnym sklepie kupisz pasująca Tobie otwornice za
    > 20-30 zł

    Pewnie tak - tylko w wiekszosci "zwyklych" sklepow otwornice nie maja
    przedluzek - czyli wiercisz max 10cm gleboko i koniec :) Te z
    przedluzkami to "patent" ktory widzialem tylko na allegro (sam kiedys
    kupilem taki zestawik - nie wiem czy moja przedluzka nie jest czasem
    troche dluzsza ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-09-18 12:50:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 14:44, "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > Tylko cena wysoka. W lokalnym sklepie kupisz pasująca Tobie otwornice za
    > 20-30 zł

    Zapomnialem dodac. Ty nasz grupowy morderco krecikow! :D :D :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-09-18 18:55:11
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbc.googlegroups.com...

    >Zapomniałem dodac. Ty nasz grupowy morderco krecikow! :D :D :D

    Nie ma zwłok nie ma morderstwa;))