  • 11. Data: 2011-09-18 20:56:46
    Temat: Re: jak zrobić otwór w ścianie?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 20:55, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
> [...]
    8g2000vbc.googlegroups.com...

    > Nie ma zw ok nie ma morderstwa;))

    Czekaj czekaj, zwloki kiedys w koncu wyplyna. Doktor G - lekarz
    medycyny sadowej rozpracuje te zagadke! Jeszcze Cie zobaczymy w
    "wieczorze zbrodni" na Discovery World :P
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2011-09-19 17:25:25
    Temat: Re: jak zrobic otwór w scianie?
    Od: <news>

    Uzytkownik "Aleksander" napisal:
> [...]
    80-100-sds-max-i1825322336.html

    > No ja bym spróbowal zrobic to tak.
    > Bierzesz (jak masz, jak nie masz to kupujesz bo i tak sie przyda) ;)
    > wiertlo "szpilke" - czyli np. srednicy 10/12mm ale dlugosci 800/1000mm.
    >
    > Przewiercasz sie na wylot, starajac sie to zrobic w miare prostopadle
    > do sciany. A pózniej juz z dwóch stron sciany mozolnie ta otwornica
    > wykuwasz/wywiracasz otwór.

    dzieki, to bedzie chyba najrozsadniejsze rozwiazanie.

  • 13. Data: 2011-09-20 08:10:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbk.googlegroups.com...
    >Czekaj czekaj, zwloki kiedys w koncu wyplyna. Doktor G - lekarz
    >medycyny sadowej rozpracuje te zagadke! Jeszcze Cie zobaczymy w
    >"wieczorze zbrodni" na Discovery World :P

    Obawiam się ze jak wyjadę na urlop to mi kogucik ogród zryje w poszukiwaniu
    zwłok;))

  • 14. Data: 2011-10-26 23:40:17
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2011-09-18 13:10, news pisze:
    > jak napprościej wyciąć/wywiercić otwór w ścianie z pustaka, otwór
    > średnicy około 10cm, ściana około 50cm, zupełnie nie mam pomysłu jak się
    > do tego zabrać, może ktoś doradzi?

    Wiertło 50 cm, nawiercasz kółeczko, przecinak młotek i jazda. 15 minut i
    otwór gotowy.

  • 15. Data: 2011-10-27 10:05:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Paź, 01:40, Filip <q...@q...pl> wrote:

    > Wiertło 50 cm, nawiercasz kółeczko, przecinak młotek i jazda. 15 minut i
    > otwór gotowy.

    Mysle ze po 5 tygodniach od zadania pytania autor juz ten otwor
    wykonal :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2011-10-27 20:25:57
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > minut i
    >
    > Mysle ze po 5 tygodniach od zadania pytania autor juz ten otwor
> [...]
    O zapewne już dał nogę przez ten otwor....~~~~