  • 1. Data: 2010-04-12 08:22:37
    Temat: jaka osłona ogrodzenia pasująca do brzozy
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    hej!

    tak sie sklada ze wokol domu mam duzo drzew brzozy, podobaja mi sie i
    chce je zostawić i pielęgnować trawnik wokol

    pozostal tylko problem ogrodzenia posesji, mam ogrodzenie z siatki
    plecionej i chcialbym sie "zaslonić" od drogi i sąsiadów

    ale szpaler z thuji raczej do brzozowego lasu nie pasuje,
    wiec co zamiast ?

    moze trawy ? bambus ?

    coś co będzie wizualnie pasować do brzozowego zagajnika wokół domu

    dzieki

    michal

  • 2. Data: 2010-04-12 08:30:18
    Temat: Re: jaka osłona ogrodzenia pasująca do brzozy
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale szpaler z thuji raczej do brzozowego lasu nie pasuje,
    > wiec co zamiast ?

    Hejka. To co zazwyczaj czyli jałowce. :-)
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-04-12 08:31:46
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Dirko pisze:
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Hejka. To co zazwyczaj czyli jałowce. :-)
    > Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

    aha
    jeszcze jedno, ale tego mozna sie domyśleć po tylu brzozach w ogrodzie ;)

    ziemia słaba, piaszczysta

    michal