  • 1. Data: 2010-04-11 08:52:58
    Temat: Re: co posadzić w takiej wąskiej kiszce?
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    Mam w takim miejscu /tzn. wystawa północna, odrobina słońca tylko
    rano/ anemony japońskie /różowofioletowe/ i krokosmie. Radzą sobie
    bardzo dobrze - wygląda na to, że nic im nie brakuje ;-) Anemony
    wyrastają do wysokości ok. metra i ciemniejsza odmiana wyglądałaby
    ładnie na tle bieli /ciemnozielone liście, ciemnoróżowe kwiaty z
    żółtymi środkami/.

    Sprawdziłam warunki, jakie lubi krokosmia. Uprawa w Polsce jest trochę
    bardziej uciążliwa, niż tu...

    http://szort.pl/anemon-japonski

    Ania