  • 1. Data: 2013-04-08 14:21:19
    Temat: [jaki]naped do bramy 2skrz. FAAC? Cos innego?
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Pewnie niejeden grupowicz otwiera swoja brame automatycznie...
    Co zainstalowaliscie?
    Pobiezna gonitwa po googlach wyroznia firme FAAC, domyslam sie ze duzo tego i latwo o
    czesci i naprawe.
    cena tez w miare.
    Jest cos lepszego w tych okolicach cenowych?
    Brama jedna z mniejszych, dwuskrzydlowa. full miejsca....
    Jedyny mankament ze pilot musialby miec wiekszy zasieg, z 50 m, lub knefel do
    otwierania zebym nie musial biegac z chalupy jak ktos z wizyta przyjedzie.....
    Pomozecie?

  • 2. Data: 2013-04-08 14:47:11
    Temat: Re: [jaki]naped do bramy 2skrz. FAAC? Cos innego?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > Jedyny mankament ze pilot musialby miec wiekszy zasieg, z 50 m, lub knefel
    > do otwierania zebym nie musial biegac z chalupy jak ktos z wizyta

    Ja mam takie cos
    http://www.kowalstwo-hammerman.eu/pl/4602/sly300-lif
    tmaster-chamberlain
    polecam.
    Tej samej firmy mam tez mechanizm garazowy i oba sterowane sa z jednego
    pilota na dwóch róznych przyciskach.

  • 3. Data: 2013-04-08 14:54:25
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.04.2013 14:21, a...@g...com wrote:
> [...]
    otwierania zebym nie musial biegac z chalupy jak ktos z wizyta przyjedzie.....

    Ja akurat skusilem sie na allegrowy super power jack. O ile centralka
    jest ok to silowniki to wielka porazka. W srodku sam plastik, kruche
    szczotki w silniku. Krancowki tak niedokladne ze musialem je wywalic i
    zrobic cos samemu.
    Za 700 zapewnilem sobie wiele wieczorow majsterkowania ... NIE POLECAM.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2013-04-09 23:07:14
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]

    > tego i latwo o czesci i naprawe.
    > cena tez w miare.
    > Jest cos lepszego w tych okolicach cenowych?

    W tej grupie cenowej nic lepszego nie znajdziesz i tylko modele z
    silownikami na 230V