  • 1. Data: 2012-09-20 11:01:53
    Temat: jaki napęd do bramy garażowej?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Witam,

    chyba zdecyduję się na bramę garażową Wiśniowski (segmentowa). Mam do wyboru
    3 rodzaje napędów:
    - CAME HG 600,
    - OPTIMUM 600/800 (oryginalnie montowany z bramą Wiśniowskiego),
    - NICE SPYDER.

    Za bardzo się nie znam na napędach. Który z nich jest najlepszy i dlaczego?

    Dobrze aby zamykanie i otwieranie bramy było obsługiwane osobnym
    przyciskiem/sygnałem.

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 2. Data: 2012-09-20 14:44:17
    Temat: Re: jaki napęd do bramy garażowej?
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 20.09.2012 11:01, brunet.wp pisze:
> [...]
    >
    > Za bardzo się nie znam na napędach. Który z nich jest najlepszy i dlaczego?
    >
    > Dobrze aby zamykanie i otwieranie bramy było obsługiwane osobnym

    To ja się dołączę - poszukiwany dobry/tani i przetestowany napęd do
    bramy 2 skrzydłowej (skrzydło do 2 m, słupek szer 27 cm)
    I dodatkowo pytanie czy ze zwykłego domofonu można sterować otwieraniem
    takiej bramy ?

  • 3. Data: 2012-09-20 19:29:35
    Od: marsel <marcel@pl>

    Jak już przy bramach jesteśmy to czy warto dopłacić i zamiast
    Wiśniowieckiego wziąć Normstahla?
    Lokalny sprzedawca ma głównie Wiśniowieckiego, tę bramę widziałem i
    macałem, ale pochwalił się że może mi ściągnąć i zamontować Normstahla,
    cena prawie 2x większa. Niestety nie mam gdzie jej oglądnąć, ale podobno
    jest solidniej wykonana i fabryczny napęd też lepszy niż w
    Wiśniowieckim. Czy warto przepłacać?

  • 4. Data: 2012-09-21 01:40:42
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:k3em24$v0m$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > wyboru 3 rodzaje napędów:
    > - CAME HG 600,
    > - OPTIMUM 600/800 (oryginalnie montowany z bramą Wiśniowskiego),

    2 sztuki NICE zepsyły mi się tego lata. Jakby się umówiły. W obu to samo -
    spuchnięty jeden kondensator. Tak jest to gówno zaprojektowane, że jest 1
    mały kondensatorek filtrujący w zasilaczu 220uF pojemności i nic więcej. Jak
    ktoś by nie wiedział co począć to popłynie po 600PLN za nową elektronikę od
    sztuki. Nie polecam.

  • 5. Data: 2012-09-21 08:48:11
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-09-21 01:40, kiki pisze:

> [...]
    > jest 1 mały kondensatorek filtrujący w zasilaczu 220uF pojemności i nic
    > więcej. Jak ktoś by nie wiedział co począć to popłynie po 600PLN za nową

    Mi padła silnik NICE do bramy garażowej rolowanej - 1 miesiąc po
    gwarancji (2 letnia) - zgroza. Na szczęście mimo, że upłynął już czas
    gwarancji wymienili bezpłatnie - to się chwali.

    Teraz ponoć dają już 5 lat gwarancji.

    Ariusz

  • 6. Data: 2012-09-21 11:56:43
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:k3em24$v0m$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > dlaczego?
    >
    > Dobrze aby zamykanie i otwieranie bramy było obsługiwane osobnym

    Proponuje firmę "Beditom". Mam bramę garażową i wjazdową na jednym pilocie.
    Od 3 lat śmigają aż milo. Bardzo często używane... kilka razy dziennie.
    Napęd bramy garażowej ma sterownik na scianie i można ją otwierac i zamykac
    dodatkowo przyciskiem.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-09-21 23:33:07
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Polecam Faac 414 - niezniszczalna konstrukcja, łatwa w naprawie,
    małoawaryjna. Najrozsądniejszy wybór w takich pieniądzach. Działą szybko i
    niezawodnie, nawet przy -25*C :) (sprawdzone).

  • 8. Data: 2012-09-21 23:38:33
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    A ja polecam sprawdzoną konstrukcję Faac D600 lub D700 (szybsza i
    mocniejsza).
    Ogólnie mam automat bramy dwuskrzydłowej Faac 414, a w garażu Faac D600. Oba
    sterowane jednym pilotem (przycisk 1: brama, przycisk 2: garaż, przycisk 3:
    brama + garaż).
    Konstrukcje są bardzo solidne i działają już kilka lat. Firma chyba jedna z
    najlepszych na rynku i nie wołająca ogromnych kwot za swoje produkty
    (oczywiście trzeba poszukać w miarę okazyjnych cen np. na all). Jestem
    zadowolony i polecam, nie tylko zresztą ja

  • 9. Data: 2012-09-23 19:28:36
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > Proponuje firmę "Beditom". Mam bramę garażową i wjazdową na jednym
    > pilocie. Od 3 lat śmigają aż milo. Bardzo często używane... kilka razy
    > dziennie.

    Mnie śmigały niecałe 4 :-) A nie miały prawa się w ogóle zepsuć. Celowo dali
    takie małe kondensatory, że jak stracą trochę pojemności to napęd przestaje
    działać.
    masz jeszcze rok :-)

  • 10. Data: 2012-09-24 07:55:52
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 21.09.2012 23:33, ceownik pisze:
    > Polecam Faac 414 - niezniszczalna konstrukcja, łatwa w naprawie,
    > małoawaryjna. Najrozsądniejszy wybór w takich pieniądzach. Działą szybko i
    > niezawodnie, nawet przy -25*C :) (sprawdzone).

    Tez o tym wlasnie myslalem - jednak troche sie koncepcja zmienila i
    potrzebuje cos co mi bedzie otwierac skrzydlo/skrzydla pow 90 st.
    Ten faac zdaje sie do 90 st ?
    Jesli tak zostaje jakis "łamany" siłownik tylko jaki ?