  • 11. Data: 2012-09-24 08:48:41
    Temat: Re: jaki napęd do bramy garażowej?
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Faac 414 możesz otworzyć do dowolnego kąta. W instrukcji jest przykład
    odległości do 110st. max.
    Wszystko zależy od odległości X , Y (X - odległość od zawiasu, Y - odległość
    wgłąb od zawiasu). Z tym, że jeżeli X != Y to zamykanie i otwieranie może
    się różnić czasowo no i zmieni się również moc (w układzie jest regulacja 5
    stopni mocy, ja mam 2 i działa elegancko).

    Tu jest jakaś broszurka http://www.faac.pl/katalog/brochures/414.pdf

  • 12. Data: 2012-09-27 08:46:50
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 24.09.2012 08:48, ceownik pisze:
> [...]
    > się różnić czasowo no i zmieni się również moc (w układzie jest regulacja 5
    > stopni mocy, ja mam 2 i działa elegancko).

    To na koniec jeszcze jedno pytanie - czy ta centrala ma możliwosć
    otwierania/zamykania z domofonu/bramofonu ? nie mogę się doszukać.
    Piloty rzecz zawodna a było by miło gdyby z domu można było otwierać

  • 13. Data: 2012-09-27 16:33:04
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "slonko" <s...@s...las.com> wrote in message

    > To na koniec jeszcze jedno pytanie - czy ta centrala ma możliwosć
    > otwierania/zamykania z domofonu/bramofonu ? nie mogę się doszukać.
    > Piloty rzecz zawodna a było by miło gdyby z domu można było otwierać

    Znajdź DTR-kę dla instalatora - tam będzie napisane.

  • 14. Data: 2012-09-27 16:36:54
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "slonko" <s...@s...las.com> wrote in message

    http://www.ate.com.pl/attachments/020_414_1RCu.pdf

    Sterownik wygląda przyzwoicie. Możesz go chyba brać.

  • 15. Data: 2012-10-01 08:45:27
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 27.09.2012 16:36, kiki pisze:

    > "slonko" <s...@s...las.com> wrote in message
    >
    > http://www.ate.com.pl/attachments/020_414_1RCu.pdf
    >
    > Sterownik wygląda przyzwoicie. Możesz go chyba brać.

    o widzisz dzieki bardzo - co prawda juz zamontowalem i działa - ale ta
    instrukcja ktora dali to taka dosc oszczedna :)

  • 16. Data: 2012-10-03 01:17:25
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > o widzisz dzieki bardzo - co prawda juz zamontowalem i działa - ale ta
    > instrukcja ktora dali to taka dosc oszczedna :)

    Wygląda, że da się podłączyć dowolne sterowanie z zewnątrz. cvzy to PLC czy
    jakieś inteligentne domy ...

  • 17. Data: 2012-10-04 10:57:14
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 03.10.2012 01:17, kiki pisze:

    > Wygląda, że da się podłączyć dowolne sterowanie z zewnątrz. cvzy to PLC
    > czy jakieś inteligentne domy ...

    puscilem, ze zwyklego domofonu/unifonu z przyciska do rygla
    magnetycznego przez przekaznik

    ale jak ktos nie ma to wystarczy zwykly przycisk dzwonkowy i tez bedzie
    dzialac