  • 41. Data: 2009-10-22 23:00:25
    Temat: Re: jaki sposób na parę wodną osadzającą się na oknach
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    M <M...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    http://www.vaisala.com/humiditycalculator/vaisala_hu
    midity_calculator.html?

    > ROTFL.
    > ta fizyka to cuda.......
    >
    > Widzisz, są rzeczy, których już nigdy w życiu nie zrozumiesz. ROTFL. I
    > nie chwal się dalej swoją ignorancją.
    >
    > M.
    może zamiast sloganów których i tak znaczenia nie rozumiesz wyciśniesz ze
    swojego ściśniętego mózgu odrobinę argumentów na temat

  • 42. Data: 2009-10-22 23:29:25
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    olob kowalski wrote:

    > mnie nie interesuje względna wilgotność lecz rzeczywista jeśli danej
    > objętości jest 100% wilgotności to jak podgrzeję daną objętość zwiększy się
    > ciśnienie ale wilgoć nie zamieni się w nicoś i nadal będzie jej tyle samo co
    > przed podgrzaniem jak ostudzę pwietrze to ciśnienie spadnie ale wilgoci
    > będzie nadal tyle samo
    > nie interesują mnie wykresy buraków którzy nie rozumieją że woda nie może
    > się zamienić w nicość

    To może zacznij od wyjaśnienia, dlaczego wilgotność wyrażasz w
    jednostkach względnych (%) kiedy mówić chcesz o bezwzględnej ilości wody
    w powietrzu którą można określać w g/m^3 ?

    Marek

  • 43. Data: 2009-10-23 17:17:48
    Od: M <M...@w...pl>

    olob kowalski pisze:

> [...]
    > przed podgrzaniem jak ostudzę pwietrze to ciśnienie spadnie ale wilgoci

    z tego tekstu bije kompletna ignorancja. Przeczytaj co to jest para
    nasycona, wilgotność względna i wilgotność bezwzględna. Ja nie mam
    zamiaru ci tego tłumaczyć, bo od tego jest szkoła.

    > nie interesują mnie wykresy buraków którzy nie rozumieją że woda nie może
    > się zamienić w nicość

    I dlatego tkwisz w swoim ograniczeniu. Tkwij, to twój problem.

    M.

  • 44. Data: 2009-10-23 17:18:47
    Od: M <M...@w...pl>

    olob kowalski pisze:
    > http://www.vaisala.com/humiditycalculator/vaisala_hu
    midity_calculator.html?

    > może zamiast sloganów których i tak znaczenia nie rozumiesz wyciśniesz ze
    > swojego ściśniętego mózgu odrobinę argumentów na temat

    RTFM a dopiero wtedy się zgłoś.

    M.

  • 45. Data: 2009-10-23 19:45:50
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Marek K <m...@W...kappa.pl> napisał(a):

    > danej=20
    > o=B6=E6 zwi=EAkszy si=EA=20
    > ej tyle samo co=20
    > goci=20
    > oda nie mo=BFe=20
    >
    > To mo=BFe zacznij od wyja=B6nienia, dlaczego wilgotno=B6=E6 wyra=BFasz w =
    >
    > jednostkach wzgl=EAdnych (%) kiedy m=F3wi=E6 chcesz o bezwzgl=EAdnej
    ilo=B6=
    > ci wody=20
    > w powietrzu kt=F3r=B1 mo=BFna okre=B6la=E6 w g/m^3 ?
    >
    > Marek

    a jakie znaczenie ma jednostka - żadne bez wzglednu na jednostkę ilość
    cieczy rozproszonej w gazie jest zawsze taka sama czy gaz sprężysz czy
    rozprężysz czy oziębisz czy podgrzejesz
    a co najbanalniejsze ta ciecz nie może zamienić się w nicość

  • 46. Data: 2009-10-23 20:21:05
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    olob kowalski wrote:

> [...]
    > rozprężysz czy oziębisz czy podgrzejesz
    > a co najbanalniejsze ta ciecz nie może zamienić się w nicość

    Para wodna to ciecz ? A może to woda lata ?
    Ośmieszasz się.

    Marek

  • 47. Data: 2009-10-23 22:03:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > RTFM a dopiero wtedy się zgłoś.

    I koniecznie welna do samej deski, bo wentylacja to tylko buraki... Buhahaha
    Szkoda czasu na oswieconych inaczej, wiecznie mlodych buntownikow cynikow.

    Pozdro.. TK