  • 41. Data: 2011-05-18 07:47:59
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpozowe
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup
    > ten Twoj wykurz to wiekszy mostek termiczny niz zwykle mniejsze okno
    > bez wykurzu z roleta nawet ta umieszczona wewnatrz,

    Cytuj proszę...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 42. Data: 2011-05-18 08:10:12
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Cytuj proszę...

    ok :)

  • 43. Data: 2011-05-18 19:07:18
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-05-16 13:54, quent pisze:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.powanna.com.pl/photos/dom/system_integro.
    gif

    A do czego jest przymocowane okno od góry ?

  • 44. Data: 2011-05-18 19:10:40
    Od: owp <o...@g...pl>

    Jednym słowem - co kto lubi :)
    Każdy sobie musi przeanalizować. W każdym razie rolety mają wady i
    zalety, jak ktoś wad nie zauważa, to tylko montować i cieszyć się.

  • 45. Data: 2011-05-18 19:15:07
    Od: owp <o...@g...pl>

    > Wiec.. Co jak co ale zarzucic mi ze na sile szukam argumentow przeciw
    > roletom zewnetrznym mi nie mozna - poprostu przeanalizowalem to bardzo
    > dokladnie i wyszlo ze wiecej z tym problemow niz zalet i zyskow.

    Nic Ci nie zarzucam. Ale przyznasz, że argument o tym, że nie chce Ci
    się pilotem kliknąc 3 razy, bo łatwiej jest wstać, podejść i ustawić
    ręcznie roletki, jest naciągany trochę :-)
    Sam, jak pisałem, mam mieszane odczucia co do rolet i chyba będę miał
    tylko w sypialni (ze względu na możliwość zaciemnienia latem).

  • 46. Data: 2011-05-19 15:56:20
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    rolety -20
    > , i dotyka sie z ramą okna, jesli nie z powietrzem wenątrz domu. Chyba ze czegos

    Oczywiście, i to mocnym. Fatalne rozwiązanie. Myślę, że jest w stanie
    wkraplać się woda od spodu skrzynki.

    ________MAT_______

  • 47. Data: 2011-05-19 18:28:30
    Od: mowczar <m...@u...poczta.onet.pl>

    > A ja się zastanawiam po co wogóle rolety w domku jednorodzinnym. Przed
    > włamaniem nie chronią prawie wcale. Przed "podglądaczami" niby chronią
    > ale jak ktoś tak posadowił dom na działce że z ulicy widac co w sypialni
    > robi to już jego problem. Ja o roletach nawet przez chwilę nie myślałem,
    > zadnych kabli do ich sterowania nie planowałem itp. po prostu te
    > urzadzenia sa dla mnie zbyteczne. Kina czy ciemni fotograficznej z domu
    > tez nie chciałem robic więc po prostu nie widziałem sensu spuszczania
    > jakiś rolet na noc.

    Rolety najbardziej przydają się latem. Częściowo opuszczone powodują że
    wnętrze domu nie nagrzewa się od słońca i dzięki temu jest miły chłodek.
    Zimą kiedy są opuszczone (np. w nocy lub podczas wietrznej pogody)
    ograniczają straty ciepła przez okna.

  • 48. Data: 2011-05-19 19:07:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Maj, 09:44, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > ten Twoj wykurz to wiekszy mostek termiczny niz zwykle mniejsze okno
    > bez wykurzu z roleta nawet ta umieszczona wewnatrz,

    Mylisz sie, ale nie wiem czy jest sens z Toba dyskutowac skoro nie
    wiesz nawet jak sie pisze prawidlowo wykuSZ.. Moj wykuSZ jest
    ocieplony z kazdej strony gruba warstwa styro. Od gory nawet do 40cm.
    Cegly wszystkie sa juz przykryte styro przy robieniu elewacji. Nie ma
    mostka.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 49. Data: 2011-05-19 19:09:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 18 Maj, 21:15, owp <o...@g...pl> wrote:

    > Nic Ci nie zarzucam. Ale przyznasz, że argument o tym, że nie chce Ci
    > się pilotem kliknąc 3 razy, bo łatwiej jest wstać, podejść i ustawić
    > ręcznie roletki, jest naciągany trochę :-)

    I w kazdym pokoju masz pilota zawsze pod reka? ;) I tak idziesz sobie
    do sypialni, kladziesz sie.. Ooo za jasno - trzeba zaslonic! Kurde
    pilot zostal w salonie - nie chce mi sie isc. Ale mam przeciez
    przyciski w pokoju! Wstajesz i tyczysz 15 sekund az roleta sie
    opusci ;) Tak to bedzie wygladalo w praktyce. Ja swoja roletke moge
    spuscic w max 1-2 sekund ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 50. Data: 2011-05-21 19:02:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-19 21:09, Adam wrote:
    > Ja swoja roletke moge
    > spuscic w max 1-2 sekund ;)

    Wow! I co ile razy na minutę tak te roletki podnosisz i opuszczasz? ;-)
    Poza tym po co w ogóle porównujesz rolety zewnętrzne z roletkami
    materiałowymi wewnątrz??