  • 1. Data: 2009-07-07 14:36:54
    Temat: kabina prysznicowa - szukam
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Witajcie

    Szukam kabiny prysznicowej o budowie zamknietej tak jak np kabiny z
    hydromasazami i sauną ale bez tych bajerów tj zwykly prysznic ewentualnei z
    panelem ale bez radia, sauny i innych cudów. Góra kabiny tez nie musi być
    pełna - ważne by ściany boczne stanowiły całość. Musze taki prysznic ustawic
    w firmie gdzie nie bardzo pasuje mi skuwac stary sypiacy sie tynk, potem to
    plytkowac (odpowiednio porzadnie) by dostawic normalna kabine-brodzik+drzwi.
    Szukam takiej pełnej, gotowca. Wstawiam i mam. Moze ktos cos polecic ?

    W najgorszym razie bedzie to chinczyk z hydromasazem i innymi cudami - ma
    ktos doswiadczenia z takimi tanimi kabinami np z allegro ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-07-08 07:47:36
    Temat: Re: kabina prysznicowa - szukam
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W najgorszym razie bedzie to chinczyk z hydromasazem i innymi cudami - ma
    > ktos doswiadczenia z takimi tanimi kabinami np z allegro ?

    Trzeba założyć filtry na podejściach aby się te małe dysze nie zapychały.
    Woda wodociągowa niesie ze sobą mnóstwo smiecia - całkiem pokaźne stałe
    cząstki.
    Jeżeli woda jest twarda - dodatkowo dojdzie zakamienianie, głównie na
    ciepłej wodzie.
    Przykładowo u mnie w Bytomiu małe dysze w takiej kabinie potrafią się
    zapchać w około 3 tygodnie jeżeli nie ma filtrów na podejściach.
    --
    Jackare