  • 11. Data: 2010-05-30 20:29:06
    Temat: Re: drogi odpływ liniowy
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:httbvk$7kj$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziwie sie, co tam tyle kosztuje, odlew z plastiku, kawałek blachy
    > nierdzewki....

    Ja mam caly z nierdzewki, lacznie z syfonem. Mimo to tez nie wiem czemu to
    takie drogie.
    Co do brodzika akrylowego, albo chce sie miec brodzik akrylowy albo plytki.
    To nie jest problem substytucji a zupelnie innego spojzenia na lazienke.
    Jezeli ktos zdecyduje sie na odplyw standardowy, to dobrze jest rozmierzyc
    sobie wielkosc plytek, ew. odplyw zainstalowac w samym srodku przewidywanej
    kabiny zeby nie bylo problemu z wykonczeniem tego. Wlasnie standardowy
    odplyw to same problemy. Raz z rozmierzeniem i uwzglednieniem wszystkich
    mozliwych zmiennych wymiarow typu grubosc plytki na scianach, dwa ze
    zrobieniem spadkow i koniecznym cieciem plytek po przekatnej, jak dla mnie
    nie do zaakceptowania. Koncepcja odplywu liniowego jest calkowicie wolana od
    tych wszystkich wykonawczych problemow. Spadek robi sie cala plytka w jedna
    strone, na plytkach nic kompletnie nie widac.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2010-05-30 20:30:23
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "tynkiozdobne.pl " <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:htu7du$a32$1@inews.gazeta.pl...

    > To poproszę o wskazówki i ewentualnie fotki :).

    Ciekawe czy zmiesci to w ogole w grubosci ocieplenia. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2010-05-30 22:49:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:30:23 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Ciekawe czy zmiesci to w ogole w grubosci ocieplenia. :-DD

    Ocieplenia czego? Ja mam podłoge z desek :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356