  • 1. Data: 2017-03-03 13:02:17
    Temat: kamera do podgladu
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Chcialbym zamontowac kamere by patrzyla na dom i ten obraz zobaczyc na
    telefonie lub komputerze 200 km dalej.
    jest router bezprzewodowy z stalym dostepem do sieci, upload ok. 3 Mb/s.
    dobrze by bylo gdybym mogl obracac kamera ale nie jest to warunek konieczny.

    nie chce rejestratora obrazu, chce kamere, ktora laczy sie z chmura i ja mam
    obraz albo na zywo albo klatke sprzed minuty.

    czy mozecie mi polecic cos w miare taniego ale z przyzwoitym obrazem minimum
    hd720?

    jest tego pelno, juz sie pogubilem, a moze ktos tak prosta wersje ma, uzywa
    i jest zadowolony?

  • 2. Data: 2017-03-03 15:07:02
    Temat: Re: kamera do podgladu
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 13:02:18 UTC+1 użytkownik doktorek napisał:
> [...]
    > hd720?
    >
    > jest tego pelno, juz sie pogubilem, a moze ktos tak prosta wersje ma, uzywa

    najtaniej to wychodzi to:
    http://selgros24.pl/Dla-firmy-i-biura/Monitoring/Poz
    ostaly-sprzet-do-monitoringu/MANTA/MANTA-KAMERA-SIEC
    IOWA-IP-SVR201HD-pp81923.html

    podgląd przez smartfona, nie ma filtru IR wiec w dzien kolory wychodzą przekłamane.

    b.

  • 3. Data: 2017-03-03 15:39:53
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    tak miedzy 180 a 350 pln.

  • 4. Data: 2017-03-03 19:02:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.03.2017 o 15:39, doktorek pisze:
    > tak miedzy 180 a 350 pln.

    proszę:
    http://allegro.pl/kamera-ip-noc-tp-link-nc220-cloud-
    wireless-5078-i6689528391.html
    kto bogatemu zabroni. tyle ze podlinkowana przezemnie kamera, do pięt
    nie dorasta tej którą kolega polecił. cokolwiek na hi3518 będzie
    działało dobrze, nie ważne jaką ma cenę.

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-03-03 19:30:50
    Od: "Jacek_L" <j...@w...pl>

    doktorek wrote:
> [...]
    > minimum hd720?
    >
    > jest tego pelno, juz sie pogubilem, a moze ktos tak prosta wersje ma,

    Rejestrator A119 za 90 USD?
    https://dashcamtalk.com/a119/

    Polecam też Rejestrator G1WH lub G55.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2017-03-04 08:24:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > kto bogatemu zabroni. tyle ze podlinkowana przezemnie kamera, do pięt
    > nie dorasta tej którą kolega polecił. cokolwiek na hi3518 będzie
    > działało dobrze, nie ważne jaką ma cenę.

    Nie kupuje, ale lubie widzieć:)
    Możesz rozwinąć temat w jednym zdaniu

  • 7. Data: 2017-03-04 09:06:59
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 08:24, Bolko pisze:

    > Nie kupuje, ale lubie widzieć:)
    > Możesz rozwinąć temat w jednym zdaniu

    pisałem to dziesiątki razy wcześniej, tu i na elektronice. super kamera
    sony za jakieś 500zł i obiektyw za 300, wycelowane w ladę sklepową,
    pozwalały stwierdzić że klient dostał paragon i jakieś banknoty i
    monety. top201 za 20 usd pozwala stwierdzić jakie są nominały.
    a że te same bebechy będą w estetycznej obudowie z ceną 250zł - nie moja
    sprawa
    ToMasz

  • 8. Data: 2017-03-05 13:24:09
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    ok, dotarlo i masz racje. Czy moglbys mi jednak wyszukac kamere z tymi
    bebechami ale wodoodporna, moze nawet kopulkowa. Bo to na zewnatrz ma byc.
    wszystko co znajduje po wpisaniu hi3518 to Alibaba.com a nie mam tam konta.

  • 9. Data: 2017-03-05 17:41:42
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.03.2017 15:07, Budyń wrote:

> [...]
    IOWA-IP-SVR201HD-pp81923.html

    > podgląd przez smartfona, nie ma filtru IR wiec w dzien kolory wychodzą przekłamane.

    Jemu chyba zależy na zewnęrznej.

    Polecam Hikvision DS-2CD2012-I ale nie szukaj cen na ceneo tylko zadzwoń
    do nich - www.bkpolska.com.pl - mają (mieli?) sporo taniej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2017-03-05 21:12:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.03.2017 o 13:24, doktorek pisze:
> [...]
    > wszystko co znajduje po wpisaniu hi3518 to Alibaba.com a nie mam tam konta.

    nie. poszukaj sobie cokolwiek z pozytywnymi komentarzami, naprawdę. jak
    jeszcze będzie miała 960p (zamiast 720) to będziesz w szoku jaki obraz
    można mieć za ok 100zł. ale obudowa wodoodporna? Marne szanse. jakiś
    mały deszczyk może tak, ale ulewa - ja bym nie ryzykował. miałem kiedyś
    kamerę schowaną do butli po mineralnej- działała dobre parę lat - potem
    ukradli. Jak masz problem z aliexperesem, to oglądaj manty, overmaxy
    itp. może akurat.

    ToMasz