  • 1. Data: 2017-03-04 08:35:42
    Temat: brama automatyczna bez wejscia z wewnatrz
    Od: mKr <m...@o...pl>

    witam
    czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    od zewnatrz

  • 2. Data: 2017-03-04 15:39:16
    Temat: Re: brama automatyczna bez wejscia z wewnatrz
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 08:35:51 UTC+1 użytkownik mKr napisał:
    > witam
    > czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    > wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    > od zewnatrz

    Chyba wszystkie
    Możesz do bramy segmentowej z napędem zamontowąć zamek że otworzysz ją recznie z
    zewnątrz
    W moim scorpionie był w zestawie stosowny zamek ale nie montowałem go bo mam wejście
    do garażu też od strony domu więc jakby co to otwieram od środka.