  • 61. Data: 2009-07-13 20:33:58
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Od: "Krzemo" <p...@g...com>

    >PS: Z drugiej strony chętnie bym się znalazł w KF-ie Ghosta... Może
    >jak ładnie poproszę ....

    Eno, tak sie pracowicie wybielasz czernieniem tla, ze szkoda by bylo.

  • 62. Data: 2009-07-15 14:03:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Nie chce ciagnac tego tematu, bo zrobilo sie za bardzo personalnie, a to
    > nie o to chodzi. To nie jest jakis quiz, czy konkurs. No ale ten jeden
    > raz. Ghost to jak juz kiedys pisalem, to wymagajacy uczestnik, konkretny i
    > rzeczowy.

    Ale równiez stosujacy chamskie odzywki itp.
    To że ktoś na niektóre tematy rzeczowo rozmawia nie świadczy o jego kulturze
    osobistej.
    Wiesz ilu na studiach spotkałem zwykłych prostaków;))
    I nie byli to studenci- byli to wykształceni wykładowcy- profesorowie,
    docenci itp.
    Zwykli prostacy trafiają sie wszędzie niezaleznie od grupy zawodowej,
    wykształcenia itp.
    Na szczęście w większości przypadków mozna ich jakoś ominąć;))

    Krzysiek

  • 63. Data: 2009-07-15 19:40:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale równiez stosujacy chamskie odzywki itp.
    > To że ktoś na niektóre tematy rzeczowo rozmawia nie świadczy o jego
    > kulturze osobistej.

    A niech tam, Ciebie Kris rowniez czytam z ciekawoscia, Krzema teksty wysoko
    cenie, zeby nie bylo jednoosobowo. Na szczescie bywaja tu rzeczowi
    dyskutanci i ciekawie sie dyskutuje. Nie ma o co kopii kruszyc. :-)

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2009-07-15 21:24:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Hej,

    Wybor stanal na K 7.91 MD + szczota T300 -> budzet przekracza lekko o
    100% ale co tam, mam nadzieje ze bedzie sluzyc przez lata (z uwagi na
    mosiezna pompe) :) Zdam relacje jak umyje tym pierwszy raz samochod,
    czy zderzaki urwalo :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2009-07-15 23:00:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    n.googlegroups.com...
> [...]
    > 100% ale co tam, mam nadzieje ze bedzie sluzyc przez lata (z uwagi na
    > mosiezna pompe) :) Zdam relacje jak umyje tym pierwszy raz samochod,

    Zderzaka nie urwie, ale jeden z klientow po zakupie K5.20 zalatwil sobie
    chlodnice cieczy chlodzacej. Przyszlo mu do glowy, zeby ja umyc. :-)
    Wiekszosc lamelek pionowych wygielo sie w smiglo. :-)
    Moja zona pierze tym dywany w cieplych porach roku.

    Pozdro.. TK