  • 1. Data: 2010-12-21 21:36:30
    Temat: kiedy kupic okna
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Musze do wiosny kupic okna. Chce plastiki. Kiedy jest najlepiej kupic
    okna, czyli kiedy w roku sa najtansze. I ew. jakiej firmy.

  • 2. Data: 2010-12-21 22:06:24
    Temat: Re: kiedy kupic okna
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Musze do wiosny kupic okna. Chce plastiki. Kiedy jest najlepiej
    > kupic okna, czyli kiedy w roku sa najtansze. I ew. jakiej firmy.

    Ja kupowałem w grudniu 2005 okna Dako z obu stron złoty dąb i
    dodatkowo barwione w masie.
    Ale z montażem w marcu. Oczywiście umowa i zapłata była w grudniu. Za
    to dostałem zamiast standardowych plastikowych klamek po 6 zł piękne
    aluminiowe klamki secustic po 30zł w kolorze starego złota oraz szyby
    K1,0 w cenie K1,1 i tzw. ciepła ramką.

    Marek

  • 3. Data: 2010-12-21 23:18:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Musze do wiosny kupic okna. Chce plastiki. Kiedy jest najlepiej kupic
    > okna, czyli kiedy w roku sa najtansze. I ew. jakiej firmy.

    zamówiłem teraz - przedtem nie dało sie gadac o upustach :)

    b.