  • 1. Data: 2013-10-06 12:44:20
    Temat: klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
    Od: "amelinum" <t...@a...je>

    Mam drzwi bez możliwości montażu zamka, nie chcę i nie mogę nic w nich
    rozwiercać. Chciałbym móc zamykać pokój na klucz, ewentualnie jedynie od
    środka, dlaczego nie mogę nigdzie znaleźć czegoś takiego jak klamka z
    zamkiem? Widziałem to tylko u jednego producenta, niestety jako produkt
    eksluzywne, w cenie prawie takiej co całe moje drzwi ;) Dokładnie o coś
    takiego mi chodzi:
    http://www.schlage.pl/images_mce/Zdjecia_klamek/ND/n
    d53.jpg
    Nie chcę gałki, a tego jest pełno. Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić taki
    produkt?

  • 2. Data: 2013-10-06 20:50:06
    Temat: Re: klamka z zamkiem do drzwi w pokoju
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "amelinum" <t...@a...je> napisał w wiadomości
> [...]
    d53.jpg
    > Nie chcę gałki, a tego jest pełno. Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić taki

    Nie wiem czy to Ci sie spodoba czy nie ale moze klamka okienna na klucz???
    Ona ma chyba taki sam rozmiar rdzenia a kosztuje pewnie ułamek Twoich drzwi.
    --
    .:Artur:.

  • 3. Data: 2013-10-06 21:03:55
    Od: "amelinum" <t...@a...je>

    Użytkownik ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klucz???
    > Ona ma chyba taki sam rozmiar rdzenia a kosztuje pewnie ułamek Twoich

    Średnio na jeża, widzę tu parę problemów począwszy od kształtu, rozmiaru,
    głębokości rdzenia i funkcjonalności, no i jest to jedna klamka, a co z
    drugiej strony? Niestety, to nie przejdzie. No i ten klucz w klamce
    okiennej blokuje chyba ją samą, a nie rygiel, więc to rozwiązanie totalnie
    bez sensu.